РУХЛИВІ
ІГРИ З МОДУЛЯ «Баскетбол»
Рухливі ігри мають на меті урізноманітнити
навчальну діяльність учнів і переключити увагу учнів із навчальної роботи на
емоційно-рухову активність.
Методичні вимоги до добирання та проведення
рухливих ігор:
● ігрові
вправи повинні відповідати анатомо-фізіологічним і
психологічним особливостям учнів певного віку;
●
необхідно добирати ігри, що є простими за змістом, доступними та
здатними викликати в учнів інтерес;
● важливо
стежити, щоб фізичне та психологічне навантаження в іграх
відповідали нормальній фізіологічній кривій;
● на
уроках фізичної культури не слід проводити ігри, що є гостро
конфліктними та викликають надмірний ігровий азарт;
● ігри
повинні містити завдання, що висувають певні труднощі, які
можуть
бути здолані.
Багато рухливих ігор мають яскраво виражений
змагальний характер і містять елементи спортивної техніки й тактики. У зв’язку,
з тим що дівчата можуть поступатися хлопчикам
в іграх, які вимагають виявлення швидкісно-силових якостей і вміння
діяти з м’ячем, тому складні командні ігри краще проводити роздільно. Під час
проведення спільних ігор краще, щоб у кожній команді містилася однакова
кількість хлопчиків і дівчаток.
Складний фізіологічний вплив ігор вимагає вміння
дозувати навантаження, зменшуючи чи збільшуючи загальну дитячу рухливість. Це
досягається шляхом застосування способів, кожний з яких може використовуватися
самостійно або в поєднанні з іншими. Тому для регулювання навантаження можна:
►
проводити ігри з короткочасними перервами чи без перерв;
►
збільшувати або зменшувати загальний час на гру, кількість повторень
усієї
гри або її окремих епізодів;
► змінювати дистанцію для бігу, розміри ділянки
для гри, кількість і
характер перешкод, вагу м’ячів та інше;
► збільшувати або скорочувати кількість гравців
у командах;
►
проводити групові ігри одночасно з усіма учасниками (наприклад, в одному
колі) або поєднавши їх у підгрупи, у кожній з яких та сама гра проводиться
самостійно (наприклад у трьох окремих колах).
Немає коментарів:
Дописати коментар