Відкриття
Лисенко Володимир Григорович
Вчитель фізичного виховання та
предмету Захист Вітчизни
Довгалівської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Візитна картка
• Лисенко Володимир Григорович
• Дата народження: 22 жовтня 1980 року
• Освіта: вища, ЧДПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2004 рік
• Кваліфікація: вчитель фізичної культури
• Фах за дипломом: вчитель фізичної культури з
методикою викладання валеології
• Стаж роботи: 9 років
Розвиток виховного середовища у
реалізації національно-патріотичного виховання та
фізичного розвитку
дітей і молоді
Професійний шлях
2002 – 2003 роки: тренер по футболу
навчально-тренувальних груп та груп спортивного
вдосконалення з футболу Талалаївської ДЮСШ;
2007 – 2015 роки: Довгалівська загальноосвітня школа І –
ІІІ ст., вчитель фізичного виховання та предмету “Захист
Вітчизни”;
2014 – 2015 роки: участь в бойових діях в зоні АТО.
Підвищення фахової кваліфікації
Заклад: Чернігівський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти. Дата: 30 січня 2009 року.
Посвідчення: №9. випускна індивідуальна творча робота:
“Техніко-тактичні якості в баскетболі”
Заклад: Чернігівський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти. Дата: 20 грудня 2013 року.
Посвідчення: №18. Випускна індивідуальна творча
робота: “Поліпшення рухової активності старшокласників
засобами волейболу”
Атестація
2009 рік – присвоєння кваліфікаційної категорії
“спеціаліст другої категорії”;
2013 рік - присвоєння кваліфікаційної категорії
“спеціаліст першої категорії”;
Методична проблема
«Формування життєвих компетентностей,
поліпшення та підвищення рухової активності в
учнів, засобами спортивних ігор
через впровадження інформаційно-комунікативних технологій
та виховання нового українця, що діє на основі
національних та європейських цінностей».
Заходи національно-патріотичного
спрямування в навчальному закладі
Проведення ігрових змагань, забав для відзначення
Дня Захисника України та Української Армії серед
учнів старшої ланки;
Проведення зустрічей-бесід з військовослужбовцями,
учасниками бойових дій в зоні проведення АТО для
старшокласників;
Щорічне відвідування учнями вдов ветеранів Другої
Світової Війни – 9 травня.
Мої плани
• Оформлення експозицій кімнати бойової слави
• Уроки мужності;
• Акція «Лист пораненому» чи “Лист або малюнок
бійцю в зону АТО”;
• Волонтерська діяльність педагогів, учнів, батьків
Акція “Хвиля доброти й допомоги”;
• Робота пошукових загонів;
• Перегляд серії патріотичних фільмів про Україну для
дітей «Це – наше і це – твоє»
Рубрика «Патріотичне виховання
юного покоління»
Особлива увага – дітям та сім’ям, які
переїхали з території військових дій
в зоні АТО;
Створити сторінку «Герої не вмирають» на сайті
Довгалівської ЗОШ І – ІІІ ступенів;
Превентивна робота з учнівською молоддю як
складова національно-патріотичного виховання;
Організація фізичної підготовки допризовної
молоді.
Показники в роботі
• 2008 – 2009 н. р.: районні змагання з баскетболу серед дівчат - ІІІ місце.
• 2009 – 2010 н. р.: районні змагання з міні – футболу – І місце. Районні
змагання з волейболу – ІІІ місце. ІІІ – місце в районній Спартакіаді.
• 2010 – 2011 н. р.: районні змагання з баскетболу серед дівчат - ІІІ місце.
• 2011 – 2012 н. р.: районні змагання з міні-футболу – ІІІ місце. Районний
Фізкультурно- патріотичний фестиваль школярів «Нащадки козацької
слави» - ІІ місце. Районні змагання з волейболу – ІІ місце. Районні
змагання з баскетболу серед дівчат – ІІ місце. Участь у складі збірної
команди району в обласних змаганнях з волейболу – V місце. IV місце в
районній Спартакіаді.
• 2012 – 2013 н. р.: районні змагання з міні-футболу – ІІ місце. Районний
Фізкультурно- патріотичний фестиваль школярів «Нащадки козацької
слави» - ІІІ місце. Районні змагання з волейболу – ІІ місце. Районні
змагання з баскетболу серед хлопців – ІІІ місце. Районні змагання з
баскетболу серед дівчат – ІІ місце. ІІІ місце в районній Спартакіаді.
• 2013 – 2014 н. р.: районні змагання з міні-футболу – І місце. Спартакіада
надалі не проводилась.
Роль вчителя фізкультури та
предмету “Захист Вітчизни” у
патріотичному вихованні дітей та
учнівської молоді
Методи навчання і виховання
Словесно-показовий
Метод учнівського самоаналізу роботи на уроці
Показово-ігровий метод власного прикладу
Принцип свободи усвідомленого вибору
Схвалення, доброзичливе підбадьорення
Впевненість в успіху
Методична робота
Участь в шкільному методичному об’єднанні
гуманітарно-суспільних дисциплін.
Участь в районних методичних об’єднаннях.
Відкриті виховні заходи.
Поліпшення методико-педагогічної діяльності на
всіх рівнях.
Постійна участь в районних спортивних
змаганнях.
Наслідком підвищеної рухової активності
учнів у спорті є краса, сила та розум!
Немає коментарів:
Дописати коментар