середа, 16 березня 2016 р.

Поурочні плани-конспекти. БАСКЕТБОЛ

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    11 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ  (СФП).
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час двохсторонніх  навчальних ігор.
                   Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи пересування в захисті, нападі. Інформувати про позиційний напад та зонний захист. Оцінити техніку
ОСВІТНІ:  виконання кидка м’яча в кошик однією, двома руками зверху в стрибку у русі після передачі чи ведення м’яча. Навчати ловінню м’яча, що високо летить у 
                   стрибку обома руками. Розвивати швидкісну та силову витривалість під час навчальних ігор.

ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових вправ та кидків м’яча у стрибку.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина




















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол: (правила техніки безпеки, правила гри та основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, СРСР та усьому світі);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - СФП: човниковий біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам баскетбольного майданчика), естафети з веденням, передачами та ловінням м’яча;-------------------------------------------------------------------------- СФП: ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними способами у змаганні з противником----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- СФП: прискорення з зупинками,  поворотами, зміною напрямку руху по звуковому та зоровому сигналу;----------------------------------------------------------------------------------------------------------- СФП: багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих предметів;-------------------- СФП: вистрибування з низького присяду та стрибки в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- СФП: вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках з обтяженнями;----------------- СФП: елементи ведення м’яча з переводами м’яча за спиною, під ногою та інше;-------------------   - СФП: чергування різноманітних пересувань, ловінь, передач м’яча та перестрибувань у спеціальних баскетбольних вправах та естафетах на швидкість;-------------------------------------------- СФП: вправи для вдосконалення техніки виконання штрафних кидків;-------------------------------- СФП: вправи для вдосконалювання техніки виконання дистанційних кидків (з середньої та дальньої відстаней);-------------------------------------------------------------------------------------------------------- навчальні ігри в баскетбол без ведення м’яча;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------  
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                         ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    11 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями баскетболом та спортом загалом.
                  Закріплювати та вдосконалювати навички техніки та тактики гри у захисті та нападі. Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою зверху 
ОСВІТНІ: у стрибку з місця та у русі. Інформувати про опіку гравців суперника та її види. Вдосконалювати розвиток статистичної витривалості.  
                      
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного баскетболіста.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина




















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол(особливості проведення змагань, виховання стрибучості, розтяжки баскетболіста)--------------------------------------------------------------------------------- сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;-------------------------------- техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах);-------------------------------------------------------------------------------------- техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей, високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії суперника;----------------------------------- техніка ловіння та передачі м’яча у стрибку двома та однією рукою зверху;--------------------------- кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика у стрибку;------------------------------------- відволікаючі рухи та дії  «фінти» (індивідуальні, групові та командні) в захисті та нападі, з м’ячем та без м’яча;-------------------------------------------------------------------------------------------------------- кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика у стрибку та з місця та в русі, після ведення, передачі та із застосуванням «фінтів» по можливості;---------------------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до кошика, після ведення, передачі та фінтів, у змаганні з пасивним та активним опором захисника, залежно від ігрових умов;-------------------------------------- взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії цим комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних, далеких та близьких кидків;--------вправи по вдосконаленню техніки виконання штрафних кидків;------------------------------------------ навчальні ігри без ведення та з веденням м’яча із застосуванням (індивідуальної та групової) персональної опіки гравців суперника;-----------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    11 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями баскетболом та спортом загалом.
 ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати навички техніки та тактики гри у захисті та нападі. Навчити техніці виконання передач, ловіння та кидка м’яча у кошик     
                  однією рукою зверху  у стрибку з місця та у русі. Інформувати про опіку гравців суперника та її види. Вдосконалювати розвиток статистичної витривалості.  
                      
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати техніко-тактичні якості юного баскетболіста.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина





















Заключна частина

-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          взаємодії і протидії у швидкому прориві «Ведення м’яча» та «Довгою передачею»;------------------- розташування і найпростіші взаємодії між гравцями у різних ігрових умовах нападу і захисту, а також при позиційному нападі і системі нападу без центрового гравця;--------------------------------- техніка ловіння та передачі м’яча у стрибку двома та однією рукою зверху;--------------------------- техніка ведення м’яча без зорового контролю зі зміною швидкості бігу та висоти відскоку у поєднанні із зупинками, поворотами, відволікаючими рухами «фінтами»;------------------------------- елементи ведення з переводами м’яча за спиною та поперемінно під лівою, правою ногами;----- укривання м’яча під час обведення супротивника зі зміною висоти відскоку і зміною швидкості;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- техніка добивання м’яча однією та двома руками, змагання із добивання м’яча між двома учнями;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ виконання штрафного кидка(серійно, після навантаження у вправах на його вдосконалення);-- вибивання м’яча під час переслідування противника;-------------------------------------------------------- перехоплення м’яча у різних ігрових вправах;------------------------------------------------------------------- накривання м’яча під час кидка з міста та відбивання у стрибку, підбір м’яча що відскочив від щита;----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вибір місця для отримання м’яча на середній та задній лінії нападу;------------------------------------- правила опіки нападаючих, на близькій та дальній відстані від кільця;--------------------------------- підстраховування партнера під час проходу суперника з веденням м’яча під щит;------------------- види правильних позицій розташування між захисниками у боротьбі за м’яч, що відскочив від щита;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    11 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Пропагувати здоровий спосіб  життя засобами баскетболу, систематичними заняттями фізичними вправами та спортом .
                  Закріплювати та вдосконалювати навички техніки та тактики гри у захисті та нападі. Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою зверху 
ОСВІТНІ: у стрибку з місця та у русі, штрафного кидка. Інформувати про опіку гравців суперника та її види. Вдосконалювати розвиток статистичної витривалості.  
                      
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати техніко-тактичні  якості юного баскетболіста.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина




















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол(особливості проведення змагань, виховання стрибучості та швидкісно-силових якостей, розтяжки баскетболіста);------------------------------------- різні способи пересувань в захисті та нападі;--------------------------------------------------------------------- передачі м’яча на точність на відстань 12-18 м однією рукою в русі в умовах протидії суперника;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- передачі та ловіння м’яча у стрибку однією та двома руками зверху при скороченні  часу утримання м’яча;----------------------------------------------------------------------------------------------------------- техніка різноманітних передач та ловінь м’яча у поєднанні з відволікаючими рухами «фінтами», та різними способами пересувань у парах та трійках в умовах протидії суперника;---- приховані передачі м’яча;---------------------------------------------------------------------------------------------- вибивання м’яча під час переслідування противника;-------------------------------------------------------- перехоплення м’яча у різних ігрових умовах;-------------------------------------------------------------------- техніка ведення м’яча без зорового контролю зі зміною швидкості та висоти відскоку в поєднанні із зупинками, поворотами, відволікаючими рухами «фінтами», переведенням за спиною, маневруванням та обведенням перешкод, укривання м’яча під час обведення супротивника;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика під різним кутом до щита після ведення, передачі м’яча та «фінтів»;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------      
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    10 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ  (Технічна підготовка)
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час двохсторонніх  навчальних ігор.
                   Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи пересування в захисті, нападі. Інформувати про позиційний напад та зонний захист. Оцінити техніку
ОСВІТНІ:  виконання кидка м’яча в кошик однією, двома руками зверху в стрибку у русі після передачі чи ведення м’яча. Розвивати швидкісну та силову  
                   витривалість під час навчальних ігор.

ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових вправ та кидків м’яча у стрибку.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина




Основна частина



















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол: (правила техніки безпеки, правила гри та основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, СРСР та усьому світі);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - СФП: човниковий біг 4× 9 м та 90 м (по відрізкам баскетбольного майданчика), естафети з веденням, передачами та ловінням м’яча;-------------------------------------------------------------------------- СФП: ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними способами у змаганні з противником----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- СФП: прискорення з зупинками,  поворотами, зміною напрямку руху по звуковому та зоровому сигналу;----------------------------------------------------------------------------------------------------------- СФП: багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих предметів;-------------------- СФП: вистрибування з низького присяду та стрибки в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- СФП: вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках з обтяженнями;----------------- СФП: елементи ведення м’яча з переводами м’яча за спиною, під ногою та інше;-------------------   - СФП: чергування різноманітних пересувань, ловінь, передач м’яча та перестрибувань у спеціальних баскетбольних вправах та естафетах на швидкість і витривалість;------------------------ СФП: вправи для вдосконалення техніки виконання штрафних кидків;-------------------------------- СФП: вправи для вдосконалювання техніки виконання дистанційних кидків (з середньої та дальньої відстаней);--------------------------------------------------------------------------------------------------------  спеціальні навчальні баскетбольні вправи та фрагменти гри з підвищеним часом виконання;-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------  
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                        ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    11 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями баскетболом та спортом загалом.
 ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати навички техніки та тактики гри у захисті та нападі. Навчити техніці виконання передач, ловіння та кидка м’яча у кошик    
                   однією рукою зверху  у стрибку з місця та у русі, штрафного кидка.  Інформувати про опіку гравців суперника та її види.    
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати техніко-тактичні якості юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток швидкості, спритності, швидкісно силових 
                        якостей та статистичної витривалості.  
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина




Основна частина



















Заключна частина

-          - шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - різноманітні способи пересувань у сполученні з відволікаючими діями «фінтами» для виходу на вільне місце та протидії для отримання і передачі м’яча;-------------------------------------------------- техніка ведення м’яча без зорового контролю зі зміною швидкості та висотою відскоку;---------- вірний вибір позиції та моменту для отримання, ведення та кидків м’яча у кошик;----------------- серійні кидки вивченим способом з пасивним та активним опором захисника;----------------------- комплекси спеціальних вправ у змаганнях для кидків м’яча у кошик (дистанційні кидки);------ кидки м’яча знизу обома руками та прямою рукою зверху («гаком»);------------------------------------ добивання м’яча після кидка у кошик, однією та двома руками;------------------------------------------- накривання м’яча під час кидка з місця та накривання і підбирання м’яча у стрибку;------------- блокування противника під час підбору м’яча, що відскочив, зрикошетив від щита;--------------- штрафні кидки (серійно) з перешодом від одного кошика до другого, у змаганні, після великого навантаження;-------------------------------------------------------------------------------------------------- спеціальні вправи направлені на вдосконалення техніки виконання штрафного кидка;----------- взаємодії двох гравців «Передав м’яч і вийди»; заслон (внутрішній, зовнішній);---------------------- взаємодії трьох гравців «Трикутник», «Трійка»,  «Мала вісімка»;----------------------------------------- умовний розподіл обов’язків та організація дій у позиційному нападі з одним центровим та з безперервною зміною позиційних місць;----------------------------------------------------------------------------- швидкий прорив з чисельною перевагою гравців;-------------------------------------------------------------- тактичні протидії індивідуальним, груповим і командним діям нападників;-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    8 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ: Сприяти залученню якомога більшої кількості учнів до активних занять фізичними вправами і спортом шляхом проведення загальношкільних змагань і ВИХОВНІ:  турнірів з баскетболу, активізації цікавості до уроків фізичної культури
                   Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху з місця, після руху з передачі, після ведення.
ОСВІТНІ:  Інформувати про опіку гравців суперника та її різновиди.  
                      
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості.  
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина





















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, СРСР та усьому світі);---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- СФП: прискорення з різних вихідних положень на 5, 10, 15 м; човниковий біг 4 × 9 м;-------------- СФП: серійні стрибки поштовхом однієї або двох ніг з діставанням високо розміщених предметів;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- СФП: вправи з обтяженнями для розвитку сили м’язів тулуба, плечового пояса, верхніх і нижніх кінцівок та гнучкості;------------------------------------------------------------------------------------------
- сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;-------------------------------- техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах);-------------------------------------------------------------------------------------- техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей, високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії суперника;----------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------- взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії цим комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних кидків;------------------------------------- техніка виконання штрафного кидка ( однією, двома руками від, із-за голови, від грудей та від плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  - вправи по вдосконаленню техніки виконання штрафних кидків;----------------------------------------- навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (їх види);--------------------                                
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    7 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ:
 ВИХОВНІ: Виховувати вміння діяти у групі, колективі, а також сміливість, чесність, колективізм.
                    Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після руху з передачі, після ведення. Повторити та
ОСВІТНІ:  закріплювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу.  
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, координацію рухів,
                        швидкість реакції, швидкісно-силові якості.  
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина




















Заключна частина

-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, та усьому світі);--
- СФП: прискорення з різних вихідних положень на 5, 10, 15 м; човниковий біг 4 × 9 м;-------------- СФП: серійні стрибки поштовхом однієї або двох ніг з діставанням високо розміщених предметів;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- СФП: вправи з обтяженнями для розвитку сили м’язів тулуба, плечового пояса, верхніх і нижніх кінцівок та гнучкості;------------------------------------------------------------------------------------------
- рухливі ігри та естафети з бігом, стрибками, веденням м’яча;---------------------------------------------
- сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;-------------------------------- техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим сигналами);----------------------------- техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей, високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії суперника;----------------------------------- кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика з місця та в русі, після ведення, передачі, однією, двома руками зверху, знизу, від плеча;-------------------------------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------
- чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю;---------------------------------------
- взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії цим комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних кидків;------------------------------------- вправи по вдосконаленню техніки виконання штрафних кидків;-----------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    7 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ:
 ВИХОВНІ: Виховувати вміння діяти у групі, колективі, а також сміливість, чесність, колективізм. Пропагувати здоровий спосіб життя засобами баскетболу.
                    Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після руху з передачі, після ведення. Повторити та
ОСВІТНІ:  закріплювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу.  
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, координацію рухів,
                        швидкість реакції, швидкісно-силові якості.  
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина


















Заключна частина

-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол: (історія розвитку баскетболу в СРСР, правила самоконтролю та особистої гігієни);----------------------------------------------------------------------------------- ловіння та передачі м’яча обома руками від грудей на місці після ведення та в русі в парах, трійках;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ловіння та передачі м’яча вивченими способами з відскоком від підлоги та з під ноги і із-за спини в парах, трійках;---------------------------------------------------------------------------------------------------- технічні прийоми щодо вдосконалення техніки ведення м’яча поперемінно та з переводами правою та лівою руками;------------------------------------------------------------------------------------------------- кидки м’яча в кошик двома та однією рукою з місця, у русі в стрибку однією рукою зверху з різних позицій та з подвійного кроку після ведення та передачі;--------------------------------------------- техніка виконання штрафного кидка (обома руками від голови, із-за голови, від грудей, однією рукою від плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------- спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання штрафних кидків;---------  спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання дистанційних кидків (кидки з близьких, середніх та дальніх кидків);------------------------------------------------------------------- навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (види персональної гри);----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика, тобто на один кошик;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    6 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ: Виховувати вміння діяти у групі, колективі, а також працьовитість, взаємодопомогу, колективізм. Формувати позитивне ставлення до занять фізичними     
    ВИХОВНІ: вправами.
                       Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після руху з передачі, після ведення. Повторити та   
     ОСВІТНІ: закріплювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу. Навчати персональної опіки гравця.
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, швидкість координацію рухів,  
                        силові якості, швидкість реакції, швидкісно-силові якості.  
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина
















Заключна частина

- шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, та усьому світі);--
- рухливі ігри та естафети з бігом, стрибками, веденням м’яча;---------------------------------------------
- техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим сигналами);----------------------------- техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії суперника;--------------------------------------------------------- кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика з місця та в русі, після ведення, передачі, однією, двома руками зверху, знизу, від плеча;------------------------------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------
- чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю;---------------------------------------
- взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії цим комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ навчальні ігри в баскетбол із застосуванням персональної опіки гравців;-----------------------------
- вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних кидків;------------------------------------- вправи по вдосконаленню техніки виконання штрафних кидків;----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ




КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    6 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ: Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, дружбу та взаємодопомогу. Пропагувати здоровий спосіб негативним ставленням до шкідливих   
    ВИХОВНІ: звичок.
                    Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після руху з передачі, після ведення. 
ОСВІТНІ:  Постійно вдосконалювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу без зорового контролю.  
ОЗДОРОВЧІ:  Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, швидкість координацію рухів,  
                        силові якості, швидкість реакції, швидкісно-силові якості.         
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина



















Заключна частина

-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол: (історія розвитку баскетболу в СРСР, правила самоконтролю та особистої гігієни);----------------------------------------------------------------------------------- ловіння та передачі м’яча обома руками від грудей на місці після ведення та в русі в парах, трійках;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ловіння та передачі м’яча вивченими способами з відскоком від підлоги та з під ноги і із-за спини в парах, трійках;---------------------------------------------------------------------------------------------------- технічні прийоми щодо вдосконалення техніки ведення м’яча поперемінно та з переводами правою та лівою руками;------------------------------------------------------------------------------------------------- кидки м’яча в кошик двома та однією рукою з місця, у русі в стрибку однією рукою зверху з різних позицій та з подвійного кроку після ведення та передачі;--------------------------------------------- техніка виконання штрафного кидка (обома руками від голови, із-за голови, від грудей, однією рукою від плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------- спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання штрафних кидків;---------  спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання дистанційних кидків (кидки з близьких, середніх та дальніх відстаней);---------------------------------------------------------------- навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (види персональної гри);----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика, на один кошик;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    5 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ: Виховувати вміння діяти у групі, колективі, дисциплінованість, цілеспрямованість, «командний дух». Формувати позитивне ставлення до занять    
    ВИХОВНІ: фізичними вправами.
                       Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після руху з передачі, після ведення. Повторити та  
     ОСВІТНІ: закріплювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу. Навчати персональної опіки гравця.
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, швидкість координацію рухів,  
                        силові якості, швидкість реакції, швидкісно-силові якості.  
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина
















Заключна частина

- шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, та усьому світі);--
- рухливі ігри та естафети з бігом, стрибками, веденням м’яча;---------------------------------------------
- техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим сигналами);----------------------------- техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії суперника;--------------------------------------------------------- кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика з місця та в русі, після ведення, передачі, однією, двома руками зверху, знизу, від плеча;------------------------------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------
- чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю;---------------------------------------
- взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії цим комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ навчальні ігри в баскетбол із застосуванням персональної опіки гравців;-----------------------------
- вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних кидків;------------------------------------- вправи по вдосконаленню техніки виконання штрафних кидків;----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ




КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    5 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ: Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, дружбу та взаємодопомогу. Пропагувати здоровий спосіб негативним ставленням до шкідливих   
    ВИХОВНІ: звичок.
                    Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після руху з передачі, після ведення. 
ОСВІТНІ:  Постійно вдосконалювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу без зорового контролю.  
ОЗДОРОВЧІ:  Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, швидкість координацію рухів,  
                        силові якості, швидкість реакції, швидкісно-силові якості.         
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина



















Заключна частина

-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол: (історія розвитку баскетболу в СРСР, правила самоконтролю та особистої гігієни);----------------------------------------------------------------------------------- ловіння та передачі м’яча обома руками від грудей на місці після ведення та в русі в парах, трійках;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ловіння та передачі м’яча вивченими способами з відскоком від підлоги та з під ноги і із-за спини в парах, трійках;---------------------------------------------------------------------------------------------------- технічні прийоми щодо вдосконалення техніки ведення м’яча поперемінно та з переводами правою та лівою руками;------------------------------------------------------------------------------------------------- кидки м’яча в кошик двома та однією рукою з місця, у русі в стрибку однією рукою зверху з різних позицій та з подвійного кроку після ведення та передачі;--------------------------------------------- техніка виконання штрафного кидка (обома руками від голови, із-за голови, від грудей, однією рукою від плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------- спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання штрафних кидків;---------  спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання дистанційних кидків (кидки з близьких, середніх та дальніх відстаней);---------------------------------------------------------------- навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (види персональної гри);----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика, на один кошик;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    9 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ  (СФП)
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час двохсторонніх  навчальних ігор. Виховувати наполегливість, працьовитість, взаємодопомогу.
  ОСВІТНІ:  

ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових вправ. Розвивати спритність, швидкість координаційних рухів, силу.

МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ





























Підготовча частина






Основна частина














Заключна частина


-          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -- шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.---------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру волейбол: (правила техніки безпеки, правила гри та основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, СРСР та усьому світі);--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - СФП: човниковий біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам волейбольного майданчика);---------------------- СФП: ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними способами;------------------- СФП:  ривки з місця та прискорення на 5, 10, 15 м із різних вихідних положень різними способами за зоровим та звуковим сигналами;-------------------------------------------------------------------- СФП: багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих предметів поштовхом однієї та двох ніг;------------------------------------------------------------------------------------------------------------ СФП: вистрибування з низького присяду та стрибки в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- СФП: вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках;-------------------------------------- СФП: серійні стрибки через скакалку, обертаючи її вперед і назад, серійні стрибки з місця вперед, назад,  убік --------------------------------------------------------------------------------------------------------- біг, переміщення приставними кроками вперед, назад, вправо, вліво; переміщення перехресними кроками;--------------------------------------------------------------------------------------------------- поєднання переміщень з зупинками та стрибками;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          -- вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                         ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ




КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    9 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями баскетболом та спортом загалом.
 ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати навички техніко-тактичних якостей гри гравців.   
                   Вдосконалювати розвиток стрибучості.  
                      
ОЗДОРОВЧІ: Формувати, розвивати та вдосконалювати технічні якості юного баскетболіста: спритність, швидкість мислення та координаційних рухів, силу. 
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ





























Підготовча частина




Основна частина

















Заключна частина
-          ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Теоретичні відомості про гру(особливості проведення змагань, виховання стрибучості);------------ техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах);-------------------------------------------------------------------------------------- техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей, високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії суперника;----------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------- взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії цим комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних кидків;------------------------------------- техніка виконання штрафного кидка ( однією, двома руками від, із-за голови, від грудей та від плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  - вправи по вдосконаленню техніки виконання штрафних кидків;----------------------------------------- навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (їх види);--------------------                                 
          - навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика із  
          застосуванням персональної опіки гравців суперника;---------------------------------------------------------
-          навчальні ігри в баскетбол---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                          ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ




КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    4 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Технічна підготовка)
ЗАВДАННЯ: Виховувати вміння діяти у групі, колективі, дисциплінованість, цілеспрямованість, «командний дух». Формувати позитивне ставлення до занять   
    ВИХОВНІ: фізичними вправами.
                       Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча з місця, після руху з передачі, після ведення. Повторити та  
     ОСВІТНІ: закріплювати ведення м’яча під час ходьби та бігу. Навчати персональної опіки гравця.
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, швидкість, координацію рухів,  
                         швидкість реакції, швидкісно-силові якості.  
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина
















Заключна частина

- шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, та усьому світі);--
- рухливі ігри та естафети з бігом, стрибками, веденням м’яча;---------------------------------------------
- техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим сигналами);----------------------------- техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії суперника;--------------------------------------------------------- кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика з місця та в русі, після ведення, передачі, однією, двома руками зверху, знизу, від плеча;------------------------------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------
- чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю;---------------------------------------
- взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії цим комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ навчальні ігри в баскетбол із застосуванням персональної опіки гравців;-----------------------------
- вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних кидків;------------------------------------- вправи по вдосконаленню техніки виконання штрафних кидків;----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ





КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    4 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Технічна підготовка)
ЗАВДАННЯ: Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, дружбу та взаємодопомогу. Пропагувати здоровий спосіб життя.   
    ВИХОВНІ:
                    Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча у стрибку з місця, після руху з передачі, після ведення. 
ОСВІТНІ:  Постійно вдосконалювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу без зорового контролю.  
ОЗДОРОВЧІ:  Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, швидкість координацію рухів,  
                         швидкість реакції, швидкісно-силові якості.         
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина



















Заключна частина

-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гру баскетбол: (історія розвитку баскетболу в СРСР, правила самоконтролю та особистої гігієни);----------------------------------------------------------------------------------- ловіння та передачі м’яча обома руками від грудей на місці після ведення та в русі в парах, трійках;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ловіння та передачі м’яча вивченими способами з відскоком від підлоги та з під ноги і із-за спини в парах, трійках;---------------------------------------------------------------------------------------------------- технічні прийоми щодо вдосконалення техніки ведення м’яча поперемінно та з переводами правою та лівою руками;------------------------------------------------------------------------------------------------- кидки м’яча в кошик двома та однією рукою з місця, у русі в стрибку однією рукою зверху з різних позицій та з подвійного кроку після ведення та передачі;--------------------------------------------- техніка виконання штрафного кидка (обома руками від голови, із-за голови, від грудей, однією рукою від плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------- спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання штрафних кидків;---------  спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання дистанційних кидків (кидки з близьких, середніх та дальніх відстаней);---------------------------------------------------------------- навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (види персональної гри);----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика, на один кошик;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------

























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    8 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична підготовка)
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями баскетболом та спортом загалом.
 ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати навички техніко-тактичних якостей гри гравців.   
                   Вдосконалювати розвиток стрибучості.  
                      
ОЗДОРОВЧІ: Формувати, розвивати та вдосконалювати технічні якості юного баскетболіста: спритність, швидкість мислення та координаційних рухів, силу. 
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ



ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ





























Підготовча частина




Основна частина

















Заключна частина
-          ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Теоретичні відомості про гру(особливості проведення змагань, виховання стрибучості);------------ техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах);-------------------------------------------------------------------------------------- техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей, високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії суперника;----------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------- взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії цим комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних кидків;------------------------------------- техніка виконання штрафного кидка ( однією, двома руками від, із-за голови, від грудей та від плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  - вправи по вдосконаленню техніки виконання штрафних кидків;----------------------------------------- навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (їх види);--------------------                                
          - навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика із  
          застосуванням персональної опіки гравців суперника;---------------------------------------------------------
-          навчальні ігри в баскетбол---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-            
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                          ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ


Немає коментарів:

Дописати коментар