КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 11 класу З
__________ ПО __________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ (СФП).
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час двохсторонніх навчальних ігор.
|
|||||||||||||||
Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи пересування в
захисті, нападі. Інформувати про позиційний напад та зонний захист. Оцінити
техніку
ОСВІТНІ: виконання
кидка м’яча в кошик однією, двома руками зверху в стрибку у русі після
передачі чи ведення м’яча. Навчати ловінню м’яча, що високо летить у
стрибку обома руками.
Розвивати швидкісну та силову витривалість під час навчальних ігор.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових вправ
та кидків м’яча у стрибку.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол: (правила техніки безпеки, правила гри та основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, СРСР та
усьому
світі);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- СФП: човниковий біг
4× 9 м та 92 м (по відрізкам баскетбольного майданчика), естафети з веденням,
передачами та ловінням
м’яча;--------------------------------------------------------------------------
СФП: ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними
способами у змаганні з
противником-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: прискорення з зупинками,
поворотами, зміною напрямку руху по звуковому та зоровому сигналу;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих
предметів;-------------------- СФП: вистрибування з низького присяду та стрибки
в «глибину» зі швидким вистрибуванням
угору;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках з
обтяженнями;----------------- СФП: елементи ведення м’яча з переводами м’яча
за спиною, під ногою та інше;------------------- - СФП: чергування різноманітних
пересувань, ловінь, передач м’яча та перестрибувань у спеціальних баскетбольних
вправах та естафетах на швидкість;--------------------------------------------
СФП: вправи для вдосконалення техніки виконання штрафних
кидків;-------------------------------- СФП: вправи для вдосконалювання
техніки виконання дистанційних кидків (з середньої та дальньої
відстаней);--------------------------------------------------------------------------------------------------------
навчальні ігри в баскетбол без ведення
м’яча;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи на відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 11
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
баскетболом та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
Закріплювати та вдосконалювати навички техніки та тактики гри у
захисті та нападі. Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою
зверху
ОСВІТНІ: у стрибку з місця та у русі. Інформувати про опіку гравців суперника
та її види. Вдосконалювати розвиток статистичної витривалості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного баскетболіста.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол(особливості проведення змагань, виховання стрибучості,
розтяжки баскетболіста)---------------------------------------------------------------------------------
сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним
кроком;-------------------------------- техніка прискорень у нападі та
захисті (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній,
двох
ногах);--------------------------------------------------------------------------------------
техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей,
високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії
суперника;----------------------------------- техніка ловіння та передачі
м’яча у стрибку двома та однією рукою зверху;---------------------------
кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика у
стрибку;------------------------------------- відволікаючі рухи та дії «фінти» (індивідуальні, групові та
командні) в захисті та нападі, з м’ячем та без
м’яча;--------------------------------------------------------------------------------------------------------
кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика у стрибку та з місця
та в русі, після ведення, передачі та із застосуванням «фінтів» по
можливості;---------------------------------------------- кидки м’яча під
різним кутом до кошика, після ведення, передачі та фінтів, у змаганні з
пасивним та активним опором захисника, залежно від ігрових
умов;-------------------------------------- взаємодії двох гравців «Передай і
вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії цим
комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних, далеких та близьких
кидків;--------вправи по вдосконаленню техніки виконання штрафних
кидків;------------------------------------------ навчальні ігри без ведення
та з веденням м’яча із застосуванням (індивідуальної та групової)
персональної опіки гравців
суперника;-----------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання; шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 11
класу З __________ ПО __________ ТЕМА:
БАСКЕТБОЛ (Техніко-тактична
підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
баскетболом та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати навички техніки та тактики гри у
захисті та нападі. Навчити техніці виконання передач, ловіння та кидка м’яча
у кошик
однією рукою зверху у
стрибку з місця та у русі. Інформувати про опіку гравців суперника та її
види. Вдосконалювати розвиток статистичної витривалості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати техніко-тактичні якості юного
баскетболіста.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
взаємодії і протидії у
швидкому прориві «Ведення м’яча» та «Довгою передачею»;-------------------
розташування і найпростіші взаємодії між гравцями у різних ігрових умовах
нападу і захисту, а також при позиційному нападі і системі нападу без
центрового гравця;--------------------------------- техніка ловіння та
передачі м’яча у стрибку двома та однією рукою
зверху;--------------------------- техніка ведення м’яча без зорового
контролю зі зміною швидкості бігу та висоти відскоку у поєднанні із
зупинками, поворотами, відволікаючими рухами
«фінтами»;------------------------------- елементи ведення з переводами м’яча
за спиною та поперемінно під лівою, правою ногами;----- укривання м’яча під
час обведення супротивника зі зміною висоти відскоку і зміною
швидкості;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
техніка добивання м’яча однією та двома руками, змагання із добивання м’яча
між двома учнями;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
виконання штрафного кидка(серійно, після навантаження у вправах на його
вдосконалення);-- вибивання м’яча під час переслідування
противника;--------------------------------------------------------
перехоплення м’яча у різних ігрових
вправах;-------------------------------------------------------------------
накривання м’яча під час кидка з міста та відбивання у стрибку, підбір м’яча
що відскочив від щита;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вибір місця для отримання м’яча на середній та задній лінії
нападу;------------------------------------- правила опіки нападаючих, на
близькій та дальній відстані від кільця;---------------------------------
підстраховування партнера під час проходу суперника з веденням м’яча під
щит;------------------- види правильних позицій розташування між захисниками
у боротьбі за м’яч, що відскочив від щита;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання; шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 11
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Пропагувати здоровий спосіб
життя засобами баскетболу, систематичними заняттями фізичними вправами
та спортом .
|
|||||||||||||||
Закріплювати та вдосконалювати навички техніки та тактики гри у
захисті та нападі. Навчити техніці виконання кидка м’яча у кошик однією рукою
зверху
ОСВІТНІ: у стрибку з місця та у русі, штрафного кидка. Інформувати про опіку
гравців суперника та її види. Вдосконалювати розвиток статистичної
витривалості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати техніко-тактичні якості юного баскетболіста.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання,
шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол(особливості проведення змагань, виховання стрибучості та швидкісно-силових
якостей, розтяжки баскетболіста);------------------------------------- різні
способи пересувань в захисті та
нападі;---------------------------------------------------------------------
передачі м’яча на точність на відстань 12-18 м однією рукою в русі в умовах
протидії
суперника;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
передачі та ловіння м’яча у стрибку однією та двома руками зверху при
скороченні часу утримання
м’яча;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
техніка різноманітних передач та ловінь м’яча у поєднанні з відволікаючими
рухами «фінтами», та різними способами пересувань у парах та трійках в умовах
протидії суперника;---- приховані передачі
м’яча;----------------------------------------------------------------------------------------------
вибивання м’яча під час переслідування
противника;--------------------------------------------------------
перехоплення м’яча у різних ігрових
умовах;--------------------------------------------------------------------
техніка ведення м’яча без зорового контролю зі зміною швидкості та висоти
відскоку в поєднанні із зупинками, поворотами, відволікаючими рухами
«фінтами», переведенням за спиною, маневруванням та обведенням перешкод,
укривання м’яча під час обведення
супротивника;----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика під різним кутом до
щита після ведення, передачі м’яча та
«фінтів»;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 10
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ (Технічна підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час двохсторонніх навчальних ігор.
|
|||||||||||||||
Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи пересування в
захисті, нападі. Інформувати про позиційний напад та зонний захист. Оцінити
техніку
ОСВІТНІ: виконання
кидка м’яча в кошик однією, двома руками зверху в стрибку у русі після
передачі чи ведення м’яча. Розвивати швидкісну та силову
витривалість під час
навчальних ігор.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових вправ
та кидків м’яча у стрибку.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол: (правила техніки безпеки, правила гри та основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, СРСР та
усьому
світі);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- СФП: човниковий біг
4× 9 м та 90 м (по відрізкам баскетбольного майданчика), естафети з веденням,
передачами та ловінням
м’яча;--------------------------------------------------------------------------
СФП: ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними
способами у змаганні з противником-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: прискорення з зупинками,
поворотами, зміною напрямку руху по звуковому та зоровому
сигналу;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих
предметів;-------------------- СФП: вистрибування з низького присяду та
стрибки в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках з
обтяженнями;----------------- СФП: елементи ведення м’яча з переводами м’яча
за спиною, під ногою та інше;------------------- - СФП: чергування різноманітних
пересувань, ловінь, передач м’яча та перестрибувань у спеціальних
баскетбольних вправах та естафетах на швидкість і витривалість;------------------------
СФП: вправи для вдосконалення техніки виконання штрафних
кидків;-------------------------------- СФП: вправи для вдосконалювання
техніки виконання дистанційних кидків (з середньої та дальньої
відстаней);-------------------------------------------------------------------------------------------------------- спеціальні навчальні баскетбольні вправи та
фрагменти гри з підвищеним часом
виконання;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи на відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 11
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
баскетболом та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати навички техніки та тактики гри у
захисті та нападі. Навчити техніці виконання передач, ловіння та кидка м’яча
у кошик
однією рукою зверху у
стрибку з місця та у русі, штрафного кидка.
Інформувати про опіку гравців суперника та її види.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати техніко-тактичні якості юного
баскетболіста. Вдосконалювати розвиток швидкості, спритності, швидкісно
силових
якостей та
статистичної витривалості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
- шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- різноманітні способи
пересувань у сполученні з відволікаючими діями «фінтами» для виходу на вільне
місце та протидії для отримання і передачі
м’яча;-------------------------------------------------- техніка ведення
м’яча без зорового контролю зі зміною швидкості та висотою відскоку;----------
вірний вибір позиції та моменту для отримання, ведення та кидків м’яча у
кошик;----------------- серійні кидки вивченим способом з пасивним та
активним опором захисника;----------------------- комплекси спеціальних вправ
у змаганнях для кидків м’яча у кошик (дистанційні кидки);------ кидки м’яча
знизу обома руками та прямою рукою зверху
(«гаком»);------------------------------------ добивання м’яча після кидка у
кошик, однією та двома руками;------------------------------------------- накривання
м’яча під час кидка з місця та накривання і підбирання м’яча у
стрибку;------------- блокування противника під час підбору м’яча, що
відскочив, зрикошетив від щита;--------------- штрафні кидки (серійно) з
перешодом від одного кошика до другого, у змаганні, після великого
навантаження;--------------------------------------------------------------------------------------------------
спеціальні вправи направлені на вдосконалення техніки виконання штрафного
кидка;----------- взаємодії двох гравців «Передав м’яч і вийди»; заслон
(внутрішній, зовнішній);---------------------- взаємодії трьох гравців
«Трикутник», «Трійка», «Мала
вісімка»;----------------------------------------- умовний розподіл
обов’язків та організація дій у позиційному нападі з одним центровим та з
безперервною зміною позиційних
місць;-----------------------------------------------------------------------------
швидкий прорив з чисельною перевагою
гравців;--------------------------------------------------------------
тактичні протидії індивідуальним, груповим і командним діям
нападників;-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання; шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 8
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ: Сприяти залученню якомога більшої кількості учнів до активних занять
фізичними вправами і спортом шляхом проведення загальношкільних змагань і ВИХОВНІ: турнірів
з баскетболу, активізації цікавості до уроків фізичної культури
|
|||||||||||||||
Навчити техніці виконання
кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху з місця, після руху з
передачі, після ведення.
ОСВІТНІ: Інформувати про опіку гравців
суперника та її різновиди.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста.
Вдосконалювати розвиток витривалості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, СРСР та
усьому світі);---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- СФП:
прискорення з різних вихідних положень на 5, 10, 15 м; човниковий біг 4 × 9
м;-------------- СФП: серійні стрибки поштовхом однієї або двох ніг з
діставанням високо розміщених
предметів;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: вправи з обтяженнями для розвитку сили м’язів тулуба, плечового пояса,
верхніх і нижніх кінцівок та гнучкості;------------------------------------------------------------------------------------------
-
сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним
кроком;-------------------------------- техніка прискорень у нападі та
захисті (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на
одній, двох
ногах);--------------------------------------------------------------------------------------
техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей,
високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії
суперника;----------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до
кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором
захисника;--------------------------------------------------------------------------------------------
взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії
цим
комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних
кидків;------------------------------------- техніка виконання штрафного
кидка ( однією, двома руками від, із-за голови, від грудей та від
плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- вправи по вдосконаленню техніки виконання
штрафних кидків;----------------------------------------- навчальні ігри із
застосуванням персональної опіки гравців суперника (їх види);--------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 7
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Виховувати
вміння діяти у групі, колективі, а також сміливість, чесність, колективізм.
|
|||||||||||||||
Навчити техніці виконання
кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після
руху з передачі, після ведення. Повторити та
ОСВІТНІ: закріплювати
основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста.
Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, координацію рухів,
швидкість реакції,
швидкісно-силові якості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, та
усьому світі);--
- СФП:
прискорення з різних вихідних положень на 5, 10, 15 м; човниковий біг 4 × 9
м;-------------- СФП: серійні стрибки поштовхом однієї або двох ніг з
діставанням високо розміщених предметів;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: вправи з обтяженнями для розвитку сили м’язів тулуба, плечового пояса,
верхніх і нижніх кінцівок та
гнучкості;------------------------------------------------------------------------------------------
-
рухливі ігри та естафети з бігом, стрибками, веденням
м’яча;---------------------------------------------
-
сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним
кроком;-------------------------------- техніка прискорень у нападі та
захисті (за звуковим, зоровим сигналами);-----------------------------
техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей,
високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії
суперника;----------------------------------- кидки м’яча з близьких та
середніх відстаней від кошика з місця та в русі, після ведення, передачі,
однією, двома руками зверху, знизу, від
плеча;-------------------------------------------------------- кидки м’яча
під різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та
активним опором
захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------
-
чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю;---------------------------------------
-
взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії
цим
комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних
кидків;------------------------------------- вправи по вдосконаленню техніки
виконання штрафних кидків;-----------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання; шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 7
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Виховувати
вміння діяти у групі, колективі, а також сміливість, чесність, колективізм.
Пропагувати здоровий спосіб життя
засобами баскетболу.
|
|||||||||||||||
Навчити техніці виконання
кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після
руху з передачі, після ведення. Повторити та
ОСВІТНІ: закріплювати
основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста.
Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, координацію рухів,
швидкість реакції,
швидкісно-силові якості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол: (історія розвитку баскетболу в СРСР, правила самоконтролю
та особистої
гігієни);-----------------------------------------------------------------------------------
ловіння та передачі м’яча обома руками від грудей на місці після ведення та в
русі в парах,
трійках;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ловіння та передачі м’яча вивченими способами з відскоком від підлоги та з
під ноги і із-за спини в парах,
трійках;----------------------------------------------------------------------------------------------------
технічні прийоми щодо вдосконалення техніки ведення м’яча поперемінно та з
переводами правою та лівою
руками;-------------------------------------------------------------------------------------------------
кидки м’яча в кошик двома та однією рукою з місця, у русі в стрибку однією
рукою зверху з різних позицій та з подвійного кроку після ведення та
передачі;--------------------------------------------- техніка виконання
штрафного кидка (обома руками від голови, із-за голови, від грудей, однією
рукою від плеча);--------------------------------------------------------------------------------------------------
спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання штрафних
кидків;--------- спеціальні навчальні
вправи щодо вдосконалення техніки виконання дистанційних кидків (кидки з
близьких, середніх та дальніх кидків);-------------------------------------------------------------------
навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (види
персональної
гри);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика,
тобто на один
кошик;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 6
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ: Виховувати вміння діяти у групі, колективі, а також працьовитість,
взаємодопомогу, колективізм. Формувати позитивне ставлення до занять
фізичними
ВИХОВНІ:
вправами.
|
|||||||||||||||
Навчити техніці виконання кидка м’яча у
кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після руху з
передачі, після ведення. Повторити та
ОСВІТНІ: закріплювати
основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу. Навчати персональної опіки гравця.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста.
Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, швидкість координацію
рухів,
силові якості,
швидкість реакції, швидкісно-силові якості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на
місці, вправи на відновлення дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, та
усьому світі);--
-
рухливі ігри та естафети з бігом, стрибками, веденням
м’яча;---------------------------------------------
-
техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим
сигналами);----------------------------- техніка передачі на точність та
ловіння м’яча (що летить високо та низько) однією та двома руками на місці та
у русі в умовах протидії
суперника;--------------------------------------------------------- кидки
м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика з місця та в русі, після
ведення, передачі, однією, двома руками зверху, знизу, від
плеча;------------------------------------------------------- кидки м’яча під
різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та
активним опором захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------
-
чергування різних способів ведення м’яча без зорового
контролю;---------------------------------------
-
взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії
цим комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
навчальні ігри в баскетбол із застосуванням персональної опіки
гравців;-----------------------------
- вправи
по вдосконаленню техніки виконання дистанційних
кидків;------------------------------------- вправи по вдосконаленню техніки
виконання штрафних
кидків;----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 6
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ: Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, дружбу та
взаємодопомогу. Пропагувати здоровий
спосіб негативним ставленням до шкідливих
ВИХОВНІ: звичок.
|
|||||||||||||||
Навчити техніці виконання
кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після
руху з передачі, після ведення.
ОСВІТНІ: Постійно
вдосконалювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу без зорового
контролю.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним
якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості,
спритність, швидкість координацію рухів,
силові якості, швидкість реакції,
швидкісно-силові якості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол: (історія розвитку баскетболу в СРСР, правила самоконтролю
та особистої
гігієни);-----------------------------------------------------------------------------------
ловіння та передачі м’яча обома руками від грудей на місці після ведення та в
русі в парах,
трійках;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ловіння та передачі м’яча вивченими способами з відскоком від підлоги та з
під ноги і із-за спини в парах, трійках;----------------------------------------------------------------------------------------------------
технічні прийоми щодо вдосконалення техніки ведення м’яча поперемінно та з
переводами правою та лівою
руками;-------------------------------------------------------------------------------------------------
кидки м’яча в кошик двома та однією рукою з місця, у русі в стрибку однією
рукою зверху з різних позицій та з подвійного кроку після ведення та
передачі;--------------------------------------------- техніка виконання
штрафного кидка (обома руками від голови, із-за голови, від грудей, однією
рукою від
плеча);--------------------------------------------------------------------------------------------------
спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання штрафних
кидків;--------- спеціальні навчальні
вправи щодо вдосконалення техніки виконання дистанційних кидків (кидки з
близьких, середніх та дальніх
відстаней);----------------------------------------------------------------
навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (види
персональної
гри);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика,
на один
кошик;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 5
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ: Виховувати вміння діяти у групі, колективі, дисциплінованість,
цілеспрямованість, «командний дух». Формувати позитивне ставлення до занять
ВИХОВНІ:
фізичними вправами.
|
|||||||||||||||
Навчити техніці виконання
кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після
руху з передачі, після ведення. Повторити та
ОСВІТНІ: закріплювати основні види ведення м’яча
під час ходьби та бігу. Навчати
персональної опіки гравця.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста.
Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, швидкість координацію рухів,
силові якості,
швидкість реакції, швидкісно-силові якості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних
можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи
на відновлення дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості про
гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, та
усьому світі);--
-
рухливі ігри та естафети з бігом, стрибками, веденням
м’яча;---------------------------------------------
-
техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим
сигналами);----------------------------- техніка передачі на точність та
ловіння м’яча (що летить високо та низько) однією та двома руками на місці та
у русі в умовах протидії суперника;---------------------------------------------------------
кидки м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика з місця та в русі,
після ведення, передачі, однією, двома руками зверху, знизу, від
плеча;------------------------------------------------------- кидки м’яча під
різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та
активним опором
захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------
-
чергування різних способів ведення м’яча без зорового
контролю;---------------------------------------
-
взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії
цим
комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
навчальні ігри в баскетбол із застосуванням персональної опіки
гравців;-----------------------------
- вправи
по вдосконаленню техніки виконання дистанційних
кидків;------------------------------------- вправи по вдосконаленню техніки
виконання штрафних
кидків;----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання; шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 5
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ: Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, дружбу та
взаємодопомогу. Пропагувати
здоровий спосіб негативним ставленням до шкідливих
ВИХОВНІ: звичок.
|
|||||||||||||||
Навчити техніці виконання
кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча та зверху у стрибку з місця, після
руху з передачі, після ведення.
ОСВІТНІ: Постійно
вдосконалювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу без зорового
контролю.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним
якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості,
спритність, швидкість координацію рухів,
силові якості,
швидкість реакції, швидкісно-силові якості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол: (історія розвитку баскетболу в СРСР, правила самоконтролю
та особистої гігієни);-----------------------------------------------------------------------------------
ловіння та передачі м’яча обома руками від грудей на місці після ведення та в
русі в парах,
трійках;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ловіння та передачі м’яча вивченими способами з відскоком від підлоги та з
під ноги і із-за спини в парах,
трійках;----------------------------------------------------------------------------------------------------
технічні прийоми щодо вдосконалення техніки ведення м’яча поперемінно та з
переводами правою та лівою
руками;-------------------------------------------------------------------------------------------------
кидки м’яча в кошик двома та однією рукою з місця, у русі в стрибку однією
рукою зверху з різних позицій та з подвійного кроку після ведення та
передачі;--------------------------------------------- техніка виконання
штрафного кидка (обома руками від голови, із-за голови, від грудей, однією рукою
від
плеча);--------------------------------------------------------------------------------------------------
спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання штрафних
кидків;--------- спеціальні навчальні
вправи щодо вдосконалення техніки виконання дистанційних кидків (кидки з
близьких, середніх та дальніх
відстаней);----------------------------------------------------------------
навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (види
персональної гри);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика,
на один кошик;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання; шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 9
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ (СФП)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час
двохсторонніх навчальних ігор.
Виховувати наполегливість, працьовитість, взаємодопомогу.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ:
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових вправ.
Розвивати спритність, швидкість координаційних рухів, силу.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ у русі з м’ячами,
предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання,
шикування.---------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру волейбол: (правила техніки безпеки, правила гри та основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, СРСР та
усьому світі);--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- СФП: човниковий біг
4× 9 м та 92 м (по відрізкам волейбольного майданчика);----------------------
СФП: ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними
способами;------------------- СФП:
ривки з місця та прискорення на 5, 10, 15 м із різних вихідних положень
різними способами за зоровим та звуковим
сигналами;--------------------------------------------------------------------
СФП: багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих предметів
поштовхом однієї та двох
ніг;------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: вистрибування з низького присяду та стрибки в «глибину» зі швидким
вистрибуванням
угору;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
СФП: вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на
носках;-------------------------------------- СФП: серійні стрибки через
скакалку, обертаючи її вперед і назад, серійні стрибки з місця вперед,
назад, убік
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
біг, переміщення приставними кроками вперед, назад, вправо, вліво;
переміщення перехресними
кроками;---------------------------------------------------------------------------------------------------
поєднання переміщень з зупинками та
стрибками;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
-- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ: ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 9
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
баскетболом та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати навички техніко-тактичних якостей гри
гравців.
Вдосконалювати розвиток
стрибучості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати, розвивати та вдосконалювати технічні якості юного
баскетболіста: спритність, швидкість мислення та координаційних рухів,
силу.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на
місці, вправи на відновлення дихання,
шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Теоретичні
відомості про гру(особливості проведення змагань, виховання
стрибучості);------------ техніка прискорень у нападі та захисті (за
звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох
ногах);--------------------------------------------------------------------------------------
техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей,
високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії
суперника;----------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до
кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором
захисника;--------------------------------------------------------------------------------------------
взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії
цим
комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних
кидків;------------------------------------- техніка виконання штрафного
кидка ( однією, двома руками від, із-за голови, від грудей та від
плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- вправи по вдосконаленню техніки виконання
штрафних кидків;----------------------------------------- навчальні ігри із
застосуванням персональної опіки гравців суперника (їх
види);--------------------
- навчальні ігри без ведення м’яча
на одній половині баскетбольного майданчика із
застосуванням персональної опіки
гравців суперника;---------------------------------------------------------
-
навчальні ігри в
баскетбол---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 4
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Технічна підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ: Виховувати вміння діяти у групі, колективі, дисциплінованість,
цілеспрямованість, «командний дух». Формувати позитивне ставлення до
занять
ВИХОВНІ:
фізичними вправами.
|
|||||||||||||||
Навчити техніці виконання
кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча з місця, після руху з передачі,
після ведення. Повторити та
ОСВІТНІ: закріплювати
ведення м’яча під час ходьби та бігу. Навчати персональної опіки гравця.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним якостям юного баскетболіста.
Вдосконалювати розвиток витривалості, спритність, швидкість, координацію
рухів,
швидкість реакції,
швидкісно-силові якості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на
місці, вправи на відновлення дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол( правила техніки безпеки, правила гри та основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку гри в Україні, та
усьому світі);--
-
рухливі ігри та естафети з бігом, стрибками, веденням м’яча;---------------------------------------------
-
техніка прискорень у нападі та захисті (за звуковим, зоровим
сигналами);----------------------------- техніка передачі на точність та
ловіння м’яча (що летить високо та низько) однією та двома руками на місці та
у русі в умовах протидії
суперника;--------------------------------------------------------- кидки
м’яча з близьких та середніх відстаней від кошика з місця та в русі, після
ведення, передачі, однією, двома руками зверху, знизу, від
плеча;------------------------------------------------------- кидки м’яча під
різним кутом до кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та
активним опором
захисника;-------------------------------------------------------------------------------------------
-
чергування різних способів ведення м’яча без зорового
контролю;---------------------------------------
-
взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії
цим
комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
навчальні ігри в баскетбол із застосуванням персональної опіки
гравців;-----------------------------
- вправи
по вдосконаленню техніки виконання дистанційних
кидків;------------------------------------- вправи по вдосконаленню техніки
виконання штрафних
кидків;----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 4
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Технічна підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ: Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, дружбу та
взаємодопомогу. Пропагувати
здоровий спосіб життя.
ВИХОВНІ:
|
|||||||||||||||
Навчити техніці виконання
кидка м’яча у кошик однією рукою від плеча у стрибку з місця, після руху з
передачі, після ведення.
ОСВІТНІ: Постійно
вдосконалювати основні види ведення м’яча під час ходьби та бігу без зорового
контролю.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати та навчати технічним
якостям юного баскетболіста. Вдосконалювати розвиток витривалості,
спритність, швидкість координацію рухів,
швидкість реакції,
швидкісно-силові якості.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, фішки, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування, рапорт
чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових
вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у
русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення
дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні відомості
про гру баскетбол: (історія розвитку баскетболу в СРСР, правила самоконтролю
та особистої гігієни);-----------------------------------------------------------------------------------
ловіння та передачі м’яча обома руками від грудей на місці після ведення та в
русі в парах,
трійках;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ловіння та передачі м’яча вивченими способами з відскоком від підлоги та з
під ноги і із-за спини в парах,
трійках;----------------------------------------------------------------------------------------------------
технічні прийоми щодо вдосконалення техніки ведення м’яча поперемінно та з
переводами правою та лівою
руками;-------------------------------------------------------------------------------------------------
кидки м’яча в кошик двома та однією рукою з місця, у русі в стрибку однією
рукою зверху з різних позицій та з подвійного кроку після ведення та
передачі;--------------------------------------------- техніка виконання
штрафного кидка (обома руками від голови, із-за голови, від грудей, однією
рукою від плеча);--------------------------------------------------------------------------------------------------
спеціальні навчальні вправи щодо вдосконалення техніки виконання штрафних
кидків;--------- спеціальні навчальні
вправи щодо вдосконалення техніки виконання дистанційних кидків (кидки з близьких,
середніх та дальніх
відстаней);----------------------------------------------------------------
навчальні ігри із застосуванням персональної опіки гравців суперника (види
персональної гри);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
навчальні ігри без ведення м’яча на одній половині баскетбольного майданчика,
на один
кошик;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 8
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: БАСКЕТБОЛ
(Техніко-тактична підготовка)
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
баскетболом та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати навички техніко-тактичних якостей гри
гравців.
Вдосконалювати розвиток
стрибучості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ: Формувати, розвивати та вдосконалювати технічні якості юного
баскетболіста: спритність, швидкість мислення та координаційних рухів,
силу.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ: СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави, баскетбольні м’ячі.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ І
СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на
місці, вправи на відновлення дихання,
шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Теоретичні
відомості про гру(особливості проведення змагань, виховання
стрибучості);------------ техніка прискорень у нападі та захисті (за
звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох
ногах);--------------------------------------------------------------------------------------
техніка передачі на точність та ловіння м’яча (що летить на рівні грудей,
високо та низько) однією та двома руками на місці та у русі в умовах протидії
суперника;----------------------------------- кидки м’яча під різним кутом до
кошика, після ведення, передачі у змаганні з пасивним та активним опором
захисника;--------------------------------------------------------------------------------------------
взаємодії двох гравців «Передай і вийди», і трьох гравців «Трійка» і протидії
цим
комбінаціям;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи по вдосконаленню техніки виконання дистанційних
кидків;------------------------------------- техніка виконання штрафного
кидка ( однією, двома руками від, із-за голови, від грудей та від
плеча);-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- вправи по вдосконаленню техніки виконання
штрафних кидків;----------------------------------------- навчальні ігри із
застосуванням персональної опіки гравців суперника (їх види);--------------------
- навчальні ігри без ведення м’яча
на одній половині баскетбольного майданчика із
застосуванням персональної опіки
гравців суперника;---------------------------------------------------------
-
навчальні ігри в
баскетбол---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ: ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
Немає коментарів:
Дописати коментар