ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ
УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ
|
||||||
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА 2010-2011 Н.Р
|
||||||
КЛАСИ
|
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
|
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
1
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
7
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
1
|
100%
|
1
|
-
|
-
|
-
|
4
|
6
|
100%
|
6
|
-
|
-
|
-
|
5
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
6
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
7
|
4
|
80%
|
1
|
2
|
1
|
-
|
8
|
11
|
95%
|
9
|
2
|
-
|
-
|
9
|
11
|
95%
|
8
|
3
|
-
|
-
|
10
|
6
|
90%
|
3
|
3
|
-
|
-
|
11
|
5
|
100%
|
5
|
-
|
-
|
-
|
ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ
УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ
|
||||||
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА 2011-2012 Н.Р
|
||||||
КЛАСИ
|
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
|
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
7
|
100%
|
6
|
1
|
-
|
-
|
4
|
1
|
100%
|
1
|
-
|
-
|
-
|
5
|
6
|
100%
|
6
|
-
|
-
|
-
|
6
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
7
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
8
|
5
|
75%
|
1
|
3
|
1
|
-
|
9
|
11
|
95%
|
9
|
2
|
-
|
-
|
10
|
9
|
85%
|
6
|
3
|
-
|
-
|
11
|
6
|
85%
|
4
|
2
|
-
|
-
|
ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ УЧНІВ
ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ
|
||||||
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА І семестр 2012-2013 Н.Р
|
||||||
КЛАСИ
|
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
|
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
2
|
100%
|
2
|
-
|
-
|
-
|
4
|
7
|
100%
|
6
|
1
|
-
|
-
|
5
|
1
|
100%
|
1
|
-
|
-
|
-
|
6
|
6
|
100%
|
5
|
1
|
-
|
-
|
7
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
8
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
9
|
5
|
85%
|
2
|
3
|
-
|
-
|
10
|
9
|
100%
|
8
|
1
|
-
|
-
|
11
|
9
|
75%
|
6
|
3
|
-
|
-
|
ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ
УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ
|
||||||
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА ІІ семестр 2012-2013 Н.Р
|
||||||
КЛАСИ
|
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
|
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
2
|
|||||
4
|
7
|
|||||
5
|
1
|
|||||
6
|
6
|
|||||
7
|
3
|
|||||
8
|
3
|
|||||
9
|
5
|
|||||
10
|
9
|
|||||
11
|
9
|
План-графік
Розподілу навчальних годин з фізичної культури
В Довгалівській
ЗОШ І – ІІІ ступенів
На 2015-2016 навчальний рік
№ п/п
|
К
Л А С
И
|
||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
|||
Кількість годин на
тиждень
Навчальний матеріал (модулі)
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2
|
2
|
||
1.
|
Легка
Атлетика
|
(12)
|
(12)
|
(12)
|
-
|
-
|
(12)
|
(12)
|
(14)
|
(14)
|
-
|
(12)
|
|
2.
|
Гімнастика
|
(20)
|
(20)
|
(20)
|
-
|
-
|
(6)
|
(6)
|
(6)
|
(6)
|
-
|
(6)
|
|
3.
|
Акробатика
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
(7)
|
(7)
|
(6)
|
(6)
|
-
|
(6)
|
|
4.
|
Рухливі
ігри
|
(40)
|
(40)
|
(40)
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
5.
|
Футбол
|
18
|
18
|
18
|
-
|
-
|
20
|
20
|
20
|
20
|
-
|
18
|
|
6.
|
Настільний
теніс
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
12
|
12
|
12
|
12
|
-
|
12
|
|
7.
|
Волейбол
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
18
|
18
|
20
|
20
|
-
|
20
|
|
8.
|
Баскетбол
|
15
|
15
|
15
|
-
|
-
|
20
|
20
|
20
|
20
|
-
|
20
|
|
9.
|
Туризм
|
-
|
-
|
-
|
-
|
(10)
|
(10)
|
(7)
|
(7)
|
-
|
-
|
||
10.
|
ЗФП
|
(72)
|
(72)
|
(72)
|
-
|
-
|
(30)
|
(30)
|
(31)
|
(31)
|
-
|
(45)
|
|
11.
|
СФП
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
(12)
|
-
|
(20)
|
|
12.
|
Інструкторська та
суддівська практика
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
(12)
|
-
|
(12)
|
|
13.
|
Теоретико-методичні
Знання
|
(13)
|
(13)
|
(13)
|
-
|
-
|
(13)
|
(13)
|
(15)
|
(15)
|
-
|
(35)
|
|
14.
|
Всього
годин
|
105
|
105
|
105
|
-
|
-
|
105
|
105
|
105
|
105
|
-
|
70
|
|
Години
виділені () входять до розділу загальна та спеціальна фізична підготовки
/ЗФП/та /СФП/, інструкторської та суддівської практики.
Години
не виділені () – навчальні модулі.
Години
теоретико-методичних знань, СФП, інструкторської та суддівської практики входять
до навчальних модулів та ЗФП .
САМОАНАЛІЗ
РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Довгалівської ЗОШ І – ІІІ ступенів
ЛИСЕНКА
ВОЛОДИМИРА ГРИГОРОВИЧА
Основною метою навчального предмета «Фізична
культура» є: формування у учнів фізичного, психічного, духовного та соціального
здоров’я, фізичної культури особистості, оволодіння основними положеннями
теорії і методики фізичної культури, вміннями та навичками самостійно
вирішувати питання фізкультурно-спортивної й оздоровчо-корегувальної
діяльності, а також забезпечення можливостей для рівного доступу учнівської
молоді до здобуття загальноосвітньої профільної та початкової допрофесійної
підготовки з фізичного виховання.
Предмет «фізична культура» потрібно реалізувати
шляхом застосування комплексного підходу до вирішення навчальних, оздоровчих і
виховних завдань:
- інтеграції
базової і додаткової освіти галузі фізичної культури і спорту, цілеспрямованим
опануванням обраного виду рухової діяльності;
- оволодінням
психолого-педагогічними, анатомо-фізіологічними основами знань, гігієнічними
вимогами до фізичного виховання;
- формуванням
вмінь щодо реалізації та проведення самостійних форм занять
оздоровчо-корегувальної та спортивної спрямованості;
- формуванням
пізнавальних та творчих здібностей, забезпеченням професійної орієнтації щодо
вибору профілю подальшої освіти;
- розвитком
фізичних якостей та зміцненню здоров’я;
- формуванню
пізнавальних та творчих здібностей щодо фізичної культури;
- забезпеченню
професійної орієнтації школярів;
- формуванню
фізичної культури особистості, громадянської та патріотичної свідомості.
Зміст
предмета «Фізична культура» потрібно спрямовувати на формування в учнів
ключових компетентностей:
соціальних: здатності до співробітництва,
розв’язанні життєвих проблем, взаєморозуміння, соціальної активності,
формуванню фізичної культури особистості та основ здорового способу життя;
мотиваційних: формуванню громадських та
особистісних уявлень про престижність високого рівня здоров’я та фізичної
підготовленості, здатності до навчання, проявленні творчості у застосуванні
рухових дій у різних по складності умовах;
функціональних: здатності до оперування
знаннями про закономірності рухової активності, знаннями з історії фізичної
культури та спорту, розширенню рухового досвіду з метою розвитку фізичних
якостей і рухових здібностей відповідно віковим особливостям, засвоєнню
термінологічних та методичних компетентностей;
когнітивних: здатності до набуття основ
знань для здійснення педагогічної діяльності в галузі фізичного виховання і
спорту;
технологічних: володінням методиками,
спрямованими на збереження і зміцнення здоров’я та підвищення рівня фізичної
підготовленості;
професійно-прикладних: сприяння формуванню умінь і
навичок у використанні фізичних вправ у повсякденній і подальшій професійній
діяльності;
особистісних: формуванню важливих для
професійної діяльності особистісних якостей, які відображатимуть ієрархію вимог
до фізкультурно-спортивної діяльності, що поступово розширюється й
удосконалюється.
ВИКОНАННЯ
НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ І ПЛАНІВ
Навчальна програма з фізичної
культури для 5 – 11 класів зазнала великих змін. Нова програма також являється
методичним посібником , який надрукований за загальною редакцією С.М. Дятленка
видавництва Літера ЛТД 2011р.,
побудований за модульною системою і містить нормативні документи та практичні і
методичні поради щодо безпечного проведення занять з фізичної культури.
Навчальні плани складені відповідно до даної програми і виконуються в повному
обсязі. Учні 10 класу навчаються за окремою програмою профільного рівня.
РЕЗУЛЬТАТИ
РОБОТИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ ВЧИТЕЛЯ
Проблема «Вдосконалення
технічних якостей гри у учнів при вивченні основних видів спортивних ігор з
технологією продуктивного навчання».
Шляхи її розв’язання та
втілення в життя:
1) урок – основна форма занять
фізичними вправами, на якому учні вивчають правила та методику виконання різних
фізичних вправ в нестандартних та стандартних умовах, дотримуючись при цьому
правил техніки безпеки, самоконтролю, особистої гігієни.
2) Ефективність виступів на
змаганнях, як правило, збільшується, якщо перед ними у дітей підвищується
продуктивність розумової діяльності, будь-яка розумова діяльність поділяється
на постановку мети і з’ясування шляхів її досягнення. Обидва ці процеси
здебільшого пов’язані із зосередженістю свідомості, тобто увагою.
Увага – це найважливіший
психологічний фактор, який зумовлює успішність дій спортсмена, оскільки в
результаті зосередження уваги загострюється пам’ять, процеси сприйняття,
уявлення, мислення.
У період змагальної діяльності
увага спортсмена відіграє вирішальну роль. Відмінний виступ на змаганнях є не
тільки засобом прагнення спортсмена до високого результату, а й послідовністю
інтенсивного зосередження та спрямованості на виявлені об’єкти та дії. Це
свідчить про те, що увага є одним із вирішальних факторів спортивного успіху.
3) проведення
фізкультурно-оздоровчих заходів та свят:
«Рухливі ігри та естафети» присвячені всесвітньому дню Здоров’я, змагання
на першість школи, участь у групових (відбірних) та фінальних районних
змаганнях, турнірах та товариських зустрічах.
РЕЗУЛЬТАТИ
РОБОТИ ЩОДО САМООСВІТИ І ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
1) Організація та проведення
районної Спартакіади школярів.
2) Робота над новітніми
інноваційними технологіями продуктивного
навчання щодо методики викладання фізичної культури в загальноосвітніх школах.
3) Робота над новинками в
області методики викладання фізичної культури в загальноосвітніх школах.
4) Опрацювання матеріалів
науково-методичного журналу
«Фізичне виховання в школах України»
5) Постійне вивчення змін та
доповнень до існуючих правил гри у спортивних іграх та правила проведення інших
змагань.
6) Суддівство в змаганнях
районної Спартакіади.
7) Активна участь у роботі
районних семінарів вчителів фізичної культури.
8) Регулярне ознайомлення з
новинками спортивно-фізкультурної літератури.
9) Регулярний перегляд
спортивних телепередач.
ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ
УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ
|
||||||
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА 2012-2013 Н.Р
|
||||||
КЛАСИ
|
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
|
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
1
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
2
|
100%
|
2
|
-
|
-
|
-
|
4
|
7
|
95%
|
6
|
1
|
-
|
-
|
5
|
1
|
100%
|
1
|
-
|
-
|
-
|
6
|
6
|
100%
|
5
|
1
|
-
|
-
|
7
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
8
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
9
|
5
|
75%
|
2
|
2
|
1
|
-
|
10
|
9
|
90%
|
6
|
3
|
-
|
-
|
11
|
9
|
90%
|
6
|
3
|
-
|
-
|
5
|
44
|
95%
|
33
|
10
|
1
|
|
ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ
УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ
|
||||||
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА І семестр 2013-2014 Н.Р
|
||||||
КЛАСИ
|
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
|
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
1
|
1
|
100%
|
1
|
-
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
4
|
2
|
100%
|
2
|
-
|
-
|
-
|
5
|
6
|
85%
|
5
|
1
|
-
|
-
|
6
|
1
|
100%
|
1
|
-
|
-
|
-
|
7
|
6
|
90%
|
5
|
1
|
-
|
-
|
8
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
9
|
3
|
100%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
10
|
3
|
75%
|
1
|
2
|
-
|
-
|
11
|
9
|
90%
|
7
|
2
|
-
|
-
|
3
|
34
|
95%
|
28
|
6
|
0
|
0
|
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЗІ ЗДІБНИМИ УЧНЯМИ
З учнями, які мають бажання та
здібності займатися фізичними вправами та спортом проводяться бесіди, у рамках
інструктажів та теоретичних відомостей про ігрові види спорту, направлені на
поглиблене вивчення та вдосконалювання ними усіх якостей спортігровика. Ці учні
є основою шкільних команд у змаганнях в рамках районної Спартакіади. Наші
здобутки за період з 2010 року:
І місце
з міні-футболу в фіналі змагань
2010 рік – ІІІ місце з волейболу
в фіналі змагань
ІІІ
місце в районній Спартакіаді.(2009-2010 н. р.)
ІV місце з настільного тенісу в фіналі командних
змагань.
2011 рік – ІІІ місце з
баскетболу серед дівчат в фіналі змагань.
ІІІ місце з міні-футболу
серед хлопців в фіналі змагань
ІІ місце в фіналі Фізкультурно-патріотичного фестивалю
школярів
«Нащадки козацької
слави» в рамках районної Спартакіади.
ІV місце з настільного тенісу в фіналі
командних змагань.
2012 рік – ІІ місце з волейболу в фіналі змагань.
V місце з волейболу на
обласних змаганнях
ІІ місце з баскетболу серед
дівчат в фіналі змагань.
ІІ місце з міні-футболу
серед хлопців в фіналі змагань.
ІІІ місце
в фіналі Фізкультурно-патріотичного фестивалю
школярів «Нащадки козацької слави»
в рамках районної Спартакіади.
ІІІ місце в районній першості
з настільного тенісу серед дівчат
(учениця 7 класу Хоменко
А.В.).
ІV місце з настільного тенісу в фіналі
командних змагань.
2013 рік – ІІ місце з волейболу в
фіналі змагань.
ІІІ місце з баскетболу серед хлопців в
фіналі змагань.
ІІ місце з баскетболу серед
дівчат в фіналі змагань.
І місце
з міні-футболу серед хлопців в фіналі змагань.
Немає коментарів:
Дописати коментар