понеділок, 14 березня 2016 р.

Самоаналіз

ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ

КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА 2010-2011 Н.Р

КЛАСИ

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
В
Д
С
П
1
2
-
-
-
-
-
2
7
-
-
-
-
-
3
1
100%
1
-
-
-
4
6
100%
6
-
-
-
5
3
100%
3
-
-
-
6
3
100%
3
-
-
-
7
4
80%
1
2
1
-
8
11
95%
9
2
-
-
9
11
95%
8
3
-
-
10
6
90%
3
3
-
-
11
5
100%
5
-
-
-
ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ

КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА 2011-2012 Н.Р

КЛАСИ

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
В
Д
С
П
1
-
-
-
-
-
-
2
2
-
-
-
-
-
3
7
100%
6
1
-
-
4
1
100%
1
-
-
-
5
6
100%
6
-
-
-
6
3
100%
3
-
-
-
7
3
100%
3
-
-
-
8
5
75%
1
3
1
-
9
11
95%
9
2
-
-
10
9
85%
6
3
-
-
11
6
85%
4
2
-
-











ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ

КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА І семестр 2012-2013 Н.Р

КЛАСИ

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
В
Д
С
П
1
-
-
-
-
-
-
2
-
-
-
-
-
-
3
2
100%
2
-
-
-
4
7
100%
6
1
-
-
5
1
100%
1
-
-
-
6
6
100%
5
1
-
-
7
3
100%
3
-
-
-
8
3
100%
3
-
-
-
9
5
85%
2
3
-
-
10
9
100%
8
1
-
-
11
9
75%
6
3
-
-
ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ

КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА ІІ семестр 2012-2013 Н.Р

КЛАСИ

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
В
Д
С
П
1
-
-
-
-
-
-
2
-
-
-
-
-
-
3
2





4
7





5
1





6
6





7
3





8
3





9
5





10
9





11
9

















План-графік
Розподілу навчальних годин з фізичної культури
В Довгалівській  ЗОШ  І – ІІІ ступенів
На 2015-2016 навчальний рік





№ п/п









К    Л    А    С    И
 1

2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
             Кількість годин на 
                     тиждень

 Навчальний                   матеріал (модулі)


3


3


3


3


3


3


3


3


3


2


2

1.
Легка
Атлетика
(12)

(12)
(12)
-
-
(12)
(12)
(14)
(14)
 -
(12)

2.

Гімнастика
(20)
(20)
(20)
-
-
(6)
(6)
(6)
(6)
-
(6)

3.

Акробатика
-
-
-
-
-
(7)
(7)
(6)
(6)
-
(6)

4.
Рухливі
ігри
(40)
(40)
(40)
-
-
-
-
-
-
-
-

5.

Футбол
18
18
18
-
-
20
20
20
20
-
18

6.
Настільний
теніс
-
-
-
-
-
12
12
12
12
-
12

7.

Волейбол
-
-
-
-
-
18
18
20
20
-
20

8.

Баскетбол
15
15
15
-
-
20
20
20
20
-
20

9.

Туризм

-
-
-
-
(10)
(10)
(7)
(7)
-
-

10.

ЗФП
(72)
(72)
(72)
-
-
(30)
(30)
(31)
(31)
-
(45)

11.

СФП
-
-
-
-
-
-
-
-
(12)
-
(20)

12.
Інструкторська та суддівська практика
 -
-
-
-
-
-
-
-
(12)
-
(12)

13.
Теоретико-методичні
Знання
(13)
(13)
(13)
-
-
(13)
(13)
(15)
(15)
-
(35)

14.
Всього
 годин
105
105
105
-          
 -
105
105
105
105
-
70
Години виділені () входять до розділу загальна та спеціальна фізична підготовки /ЗФП/та /СФП/, інструкторської та суддівської практики.
Години не виділені () – навчальні модулі.
Години теоретико-методичних знань, СФП, інструкторської та суддівської практики входять до навчальних модулів та ЗФП .



САМОАНАЛІЗ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Довгалівської  ЗОШ І – ІІІ ступенів
ЛИСЕНКА ВОЛОДИМИРА ГРИГОРОВИЧА
Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування у учнів фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я, фізичної культури особистості, оволодіння основними положеннями теорії і методики фізичної культури, вміннями та навичками самостійно вирішувати питання фізкультурно-спортивної й оздоровчо-корегувальної діяльності, а також забезпечення можливостей для рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої профільної та початкової допрофесійної підготовки з фізичного виховання.
Предмет «фізична культура» потрібно реалізувати шляхом застосування комплексного підходу до вирішення навчальних, оздоровчих і виховних завдань:
-      інтеграції базової і додаткової освіти галузі фізичної культури і спорту, цілеспрямованим опануванням обраного виду рухової діяльності;
-      оволодінням психолого-педагогічними, анатомо-фізіологічними основами знань, гігієнічними вимогами до фізичного виховання;
-      формуванням вмінь щодо реалізації та проведення самостійних форм занять оздоровчо-корегувальної та спортивної спрямованості;
-      формуванням пізнавальних та творчих здібностей, забезпеченням професійної орієнтації щодо вибору профілю подальшої освіти;
-      розвитком фізичних якостей та зміцненню здоров’я;
-      формуванню пізнавальних та творчих здібностей щодо фізичної культури;
-      забезпеченню професійної орієнтації школярів;
-      формуванню фізичної культури особистості, громадянської та патріотичної свідомості.
Зміст предмета «Фізична культура» потрібно спрямовувати на формування в учнів ключових компетентностей:
соціальних: здатності до співробітництва, розв’язанні життєвих проблем, взаєморозуміння, соціальної активності, формуванню фізичної культури особистості та основ здорового способу життя;
мотиваційних: формуванню громадських та особистісних уявлень про престижність високого рівня здоров’я та фізичної підготовленості, здатності до навчання, проявленні творчості у застосуванні рухових дій у різних по складності умовах;
функціональних: здатності до оперування знаннями про закономірності рухової активності, знаннями з історії фізичної культури та спорту, розширенню рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей і рухових здібностей відповідно віковим особливостям, засвоєнню термінологічних та методичних компетентностей;

когнітивних: здатності до набуття основ знань для здійснення педагогічної діяльності в галузі фізичного виховання і спорту;
технологічних: володінням методиками, спрямованими на збереження і зміцнення здоров’я та підвищення рівня фізичної підготовленості;
професійно-прикладних: сприяння формуванню умінь і навичок у використанні фізичних вправ у повсякденній і подальшій професійній діяльності;
особистісних: формуванню важливих для професійної діяльності особистісних якостей, які відображатимуть ієрархію вимог до фізкультурно-спортивної діяльності, що поступово розширюється й удосконалюється.

ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ І ПЛАНІВ
Навчальна програма з фізичної культури для 5 – 11 класів зазнала великих змін. Нова програма також являється методичним посібником , який надрукований за загальною редакцією С.М. Дятленка видавництва Літера ЛТД  2011р., побудований за модульною системою і містить нормативні документи та практичні і методичні поради щодо безпечного проведення занять з фізичної культури. Навчальні плани складені відповідно до даної програми і виконуються в повному обсязі. Учні 10 класу навчаються за окремою програмою профільного рівня.

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ ВЧИТЕЛЯ
Проблема «Вдосконалення технічних якостей гри у учнів при вивченні основних видів спортивних ігор з технологією продуктивного навчання».
Шляхи її розв’язання та втілення в життя:
1) урок – основна форма занять фізичними вправами, на якому учні вивчають правила та методику виконання різних фізичних вправ в нестандартних та стандартних умовах, дотримуючись при цьому правил техніки безпеки, самоконтролю, особистої гігієни.
2) Ефективність виступів на змаганнях, як правило, збільшується, якщо перед ними у дітей підвищується продуктивність розумової діяльності, будь-яка розумова діяльність поділяється на постановку мети і з’ясування шляхів її досягнення. Обидва ці процеси здебільшого пов’язані із зосередженістю свідомості, тобто увагою.
Увага – це найважливіший психологічний фактор, який зумовлює успішність дій спортсмена, оскільки в результаті зосередження уваги загострюється пам’ять, процеси сприйняття, уявлення, мислення.
У період змагальної діяльності увага спортсмена відіграє вирішальну роль. Відмінний виступ на змаганнях є не тільки засобом прагнення спортсмена до високого результату, а й послідовністю інтенсивного зосередження та спрямованості на виявлені об’єкти та дії. Це свідчить про те, що увага є одним із вирішальних факторів спортивного успіху.




3) проведення фізкультурно-оздоровчих заходів та свят:  «Рухливі ігри та естафети» присвячені всесвітньому дню Здоров’я, змагання на першість школи, участь у групових (відбірних) та фінальних районних змаганнях, турнірах та товариських зустрічах.
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЩОДО САМООСВІТИ І ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
1) Організація та проведення районної Спартакіади школярів.
2) Робота над новітніми інноваційними  технологіями продуктивного навчання щодо методики викладання фізичної культури в загальноосвітніх школах.
3) Робота над новинками в області методики викладання фізичної культури в загальноосвітніх школах.
4) Опрацювання матеріалів науково-методичного журналу
 «Фізичне виховання в школах України»
5) Постійне вивчення змін та доповнень до існуючих правил гри у спортивних іграх та правила проведення інших змагань.
6) Суддівство в змаганнях районної Спартакіади.
7) Активна участь у роботі районних семінарів вчителів фізичної культури.
8) Регулярне ознайомлення з новинками спортивно-фізкультурної літератури.
9) Регулярний перегляд спортивних телепередач.



















ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ

КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА 2012-2013 Н.Р

КЛАСИ

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
В
Д
С
П
1
-
-
-
-
-
-
2
-
-
-
-
-
-
3
2
100%
2
-
-
-
4
7
95%
6
1
-
-
5
1
100%
1
-
-
-
6
6
100%
5
1
-
-
7
3
100%
3
-
-
-
8
3
100%
3
-
-
-
9
5
75%
2
2
1
-
10
9
90%
6
3
-
-
11
9
90%
6
3
-
-
5
44
95%
33
10
1

ДИНАМІКА УСПІШНОСТІ УЧНІВ ПОРІВНЯНО З МИНУЛИМИ РОКАМИ

КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА І семестр 2013-2014 Н.Р

КЛАСИ

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ
КОЕФІЦІЄНТ НАВЧЕНОСТІ
В
Д
С
П
1
1
100%
1
-
-
-
2
-
-
-
-
-
-
3
-
-
-
-
-
-
4
2
100%
2
-
-
-
5
6
85%
5
1
-
-
6
1
100%
1
-
-
-
7
6
90%
5
1
-
-
8
3
100%
3
-
-
-
9
3
100%
3
-
-
-
10
3
75%
1
2
-
-
11
9
90%
7
2
-
-
3
34
95%
28
6
0
0










РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЗІ ЗДІБНИМИ УЧНЯМИ
З учнями, які мають бажання та здібності займатися фізичними вправами та спортом проводяться бесіди, у рамках інструктажів та теоретичних відомостей про ігрові види спорту, направлені на поглиблене вивчення та вдосконалювання ними усіх якостей спортігровика. Ці учні є основою шкільних команд у змаганнях в рамках районної Спартакіади. Наші здобутки за період з 2010 року:
                                 І  місце з міні-футболу в фіналі змагань
              2010 рік – ІІІ місце з волейболу в фіналі змагань
                    ІІІ місце в районній Спартакіаді.(2009-2010 н. р.)
                    ІV місце з настільного тенісу в фіналі командних змагань.    
2011 рік – ІІІ місце з баскетболу серед дівчат в фіналі змагань.
                  ІІІ місце з міні-футболу серед хлопців в фіналі змагань                        
                  ІІ місце  в фіналі Фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів  
                        «Нащадки козацької слави» в рамках районної Спартакіади.
                ІV місце з настільного тенісу в фіналі командних змагань.
2012 рік –  ІІ місце з волейболу в фіналі змагань.
                   V місце з волейболу на обласних змаганнях
                   ІІ місце з баскетболу серед дівчат в фіналі змагань.
                   ІІ місце з міні-футболу серед хлопців в фіналі змагань.
                 ІІІ місце  в фіналі Фізкультурно-патріотичного фестивалю  
             школярів «Нащадки козацької слави» в рамках районної Спартакіади.
                 ІІІ місце в районній першості з настільного тенісу серед дівчат 
                       (учениця 7 класу Хоменко А.В.).
                  ІV місце з настільного тенісу в фіналі командних змагань.
             2013 рік – ІІ місце з волейболу в фіналі змагань.            
                  ІІІ місце з баскетболу серед хлопців в фіналі змагань.
                                 ІІ місце з баскетболу серед дівчат в фіналі змагань.
                                  І місце з міні-футболу серед хлопців в фіналі змагань.

                                               

Немає коментарів:

Дописати коментар