четвер, 17 березня 2016 р.

Поурочні плани-конспекти ГІМНАСТИКА

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    11 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА: ГІМНАСТИКА  АКРОБАТИКА.
ЗАВДАННЯ:                                                                                                                                                                                                                                                           
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять гімнастикою.  Дотримуватись правил техніки безпеки та самоконтролю.
 ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, перекатів та основні фази при технічному виконанню опорних стрибків.

ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та акробатичних вправ.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ





























Підготовча частина



Основна частина
















Заключна частина

-          ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та усьому світі);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - човниковий біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика), естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; ---------  прискорення з зупинками,  поворотами, зміною напрямку руху по звуковому та зоровому сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих предметів;----------------------------  вистрибування з низького присяду та стрибки в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках; ---------------------------------------------
-            вправи на координацію рухів з:(скакалкою, обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на гнучкість: на підлозі (поодинці та в парах);-------------------------------------------------------- спортивні ігри за спрощеними правилами, естафети з різними предметами;--------------------------- стрибки через скакалку (вперед та назад) на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                         ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ




КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    11 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  ГІМНАСТИКА  АКРОБАТИКА
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями гімнастикою та спортом загалом.
 ОСВІТНІ: Вдосконалювати розвиток силової витривалості.  
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина




















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах;-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи для формування та корекції постави;--------------------------------------------------------------------  техніка перетягування каната;--------------------------------------------------------------------------------------- вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16 кг);----------------------------------------------------------------- стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120 см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°» через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість (4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2 хв у повільному темпі);-------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи на рівновагу з комбінацією елементів вправ;---------------------------------------------------------- акробатика: комбінація  акробатичних елементів вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад );----------------------------------------------------------------------------------------------- Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------ елементи художньої гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ



КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    4 – 5-х  класів    З __________ ПО __________  ТЕМА: ГІМНАСТИКА
ЗАВДАННЯ:                                                                                                                                                                                                                                                           
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять гімнастикою.  Дотримуватись правил техніки безпеки.
 ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, та основні фази при технічному виконанню опорного стрибка.
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та акробатичних вправ.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ





























Підготовча частина



Основна частина
















Заключна частина

-          ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та усьому світі);------------------------
-          - човниковий біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика), естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; ---------  прискорення з зупинками,  поворотами, зміною напрямку руху по звуковому та зоровому сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих предметів;----------------------------  вистрибування з низького присяду та стрибки в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках; ---------------------------------------------
-            вправи на координацію рухів з:(скакалкою, обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на гнучкість: на підлозі (поодинці та в парах);-------------------------------------------------------- стрибки через скакалку на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                         ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ








КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ     4 – 5-х   класів    З __________ ПО __________  ТЕМА:  ГІМНАСТИКА 
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями гімнастикою та спортом загалом.
 ОСВІТНІ: Вдосконалювати розвиток силової витривалості.  
 ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ





























Підготовча частина




Основна частина















Заключна частина



-          ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та усьому світі);------------------------
-          - сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах;-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи для формування та корекції постави;-------------------------------------------------------------------- стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок через гімнастичного козла в довжину з упором  на коліна (висота 90 - 100 см), та способом «ноги нарізно»;------------------------------------------------------------------------------------------------
- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість у повільному темпі;------------------------------ вправи на рівновагу з елементами вправ;------------------------------------------------------------------------- акробатика: елементи акробатичних вправ (стійка на лопатках, голові та руках силою з підтримкою); «міст» із положення лежачи (з допомогою та страховкою); перекиди вперед та назад );-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Виси та упори: (вправи на перекладині, згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги та гімнастичної лави);----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ




КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    9 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА: ГІМНАСТИКА  АКРОБАТИКА
ЗАВДАННЯ:                                                                                                                                                                                                                                                           
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять гімнастикою.  Дотримуватись правил техніки безпеки та самоконтролю.
 ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, перекатів та основні фази при технічному виконанню опорних стрибків.
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та акробатичних вправ.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ





























Підготовча частина



Основна частина
















Заключна частина

-          ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та усьому світі);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - човниковий біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика), естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; ---------  прискорення з зупинками,  поворотами, зміною напрямку руху по звуковому та зоровому сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих предметів;----------------------------  вистрибування з низького присяду та стрибки в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках; ---------------------------------------------
-            вправи на координацію рухів з:(скакалкою, обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на гнучкість: на підлозі (поодинці та в парах);-------------------------------------------------------- спортивні ігри за спрощеними правилами, естафети з різними предметами;--------------------------- стрибки через скакалку (вперед та назад) на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                         ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ






КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    9 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  ГІМНАСТИКА  АКРОБАТИКА
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями гімнастикою та спортом загалом.
ОСВІТНІ: Вдосконалювати розвиток силової витривалості.  
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина




















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах;-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи для формування та корекції постави;--------------------------------------------------------------------  техніка перетягування каната;--------------------------------------------------------------------------------------- вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16 кг);----------------------------------------------------------------- стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120 см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°» через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість (4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2 хв у повільному темпі);-------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи на рівновагу з комбінацією елементів вправ;---------------------------------------------------------- акробатика: комбінація  акробатичних елементів вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад );----------------------------------------------------------------------------------------------- Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------ елементи художньої гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ



КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    8 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА: ГІМНАСТИКА  АКРОБАТИКА
ЗАВДАННЯ:                                                                                                                                                                                                                                                           
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять гімнастикою.  Дотримуватись правил техніки безпеки та самоконтролю.
 ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, перекатів та основні фази при технічному виконанню опорних стрибків.
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та акробатичних вправ.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ





























Підготовча частина



Основна частина
















Заключна частина

-          ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та усьому світі);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - човниковий біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика), естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; ---------  прискорення з зупинками,  поворотами, зміною напрямку руху по звуковому та зоровому сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих предметів;----------------------------  вистрибування з низького присяду та стрибки в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках; ---------------------------------------------
-            вправи на координацію рухів з:(скакалкою, обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на гнучкість: на підлозі (поодинці та в парах);-------------------------------------------------------- спортивні ігри за спрощеними правилами, естафети з різними предметами;--------------------------- стрибки через скакалку (вперед та назад) на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                         ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ



КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    8 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  ГІМНАСТИКА  АКРОБАТИКА
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями гімнастикою та спортом загалом.
ОСВІТНІ: Вдосконалювати розвиток силової витривалості.  
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина




















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах;-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи для формування та корекції постави;--------------------------------------------------------------------  техніка перетягування каната;--------------------------------------------------------------------------------------- вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16 кг);----------------------------------------------------------------- стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120 см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°» через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість (4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2 хв у повільному темпі);-------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи на рівновагу з комбінацією елементів вправ;---------------------------------------------------------- акробатика: комбінація  акробатичних елементів вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад );----------------------------------------------------------------------------------------------- Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------ елементи художньої гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    10 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  ГІМНАСТИКА  АКРОБАТИКА
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями гімнастикою та спортом загалом.
 ОСВІТНІ: Вдосконалювати розвиток силової витривалості.  
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина




















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах;-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи для формування та корекції постави;--------------------------------------------------------------------  техніка перетягування каната;--------------------------------------------------------------------------------------- вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16 кг);----------------------------------------------------------------- стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120 см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°» через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість (4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2 хв у повільному темпі);-------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи на рівновагу з комбінацією елементів вправ;---------------------------------------------------------- акробатика: комбінація  акробатичних елементів вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад );----------------------------------------------------------------------------------------------- Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------ елементи художньої гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    6 та 7 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА: ГІМНАСТИКА  АКРОБАТИКА
ЗАВДАННЯ:                                                                                                                                                                                                                                                           
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять гімнастикою.  Дотримуватись правил техніки безпеки та самоконтролю.
 ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, перекатів та основні фази при технічному виконанню опорних стрибків.
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та акробатичних вправ.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ





























Підготовча частина



Основна частина
















Заключна частина

-          ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          Теоретичні відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та усьому світі);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - човниковий біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика), естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; ---------  прискорення з зупинками,  поворотами, зміною напрямку руху по звуковому та зоровому сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з діставанням високих предметів;----------------------------  вистрибування з низького присяду та стрибки в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  вистрибування з напівприсяду та серійні стрибки на носках; ---------------------------------------------
-            вправи на координацію рухів з:(скакалкою, обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на гнучкість: на підлозі (поодинці та в парах);-------------------------------------------------------- спортивні ігри за спрощеними правилами, естафети з різними предметами;--------------------------- стрибки через скакалку (вперед та назад) на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                         ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ





КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
                                                  ДЛЯ    6 та 7 класу    З __________ ПО __________  ТЕМА:  ГІМНАСТИКА  АКРОБАТИКА
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями гімнастикою та спортом загалом.
ОСВІТНІ: Вдосконалювати розвиток силової витривалості.  
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  СПОРТИВНИЙ ЗАЛ


ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.

ДАТА УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ


                                                 
                                                  ЗМІСТ І СТРУКТУРА УРОКІВ




























Підготовча частина



Основна частина




















Заключна частина


-          шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-          - сполучення ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох ногах;-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи для формування та корекції постави;--------------------------------------------------------------------  техніка перетягування каната;--------------------------------------------------------------------------------------- вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16 кг);----------------------------------------------------------------- стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120 см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°» через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість (4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2 хв у повільному темпі);-------------------------------------------------------------------------------------------------- вправи на рівновагу з комбінацією елементів вправ;---------------------------------------------------------- акробатика: комбінація  акробатичних елементів вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад );----------------------------------------------------------------------------------------------- Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------ елементи художньої гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
-          - вправи на відновлення дихання; шикування;-------------------------------------------------------------------- підведення підсумків уроку;-------------------------------------------------------------------------------------------- Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
























































































































































































































































ВЧИТЕЛЬ:                                           ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ



Немає коментарів:

Дописати коментар