КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 11
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА АКРОБАТИКА.
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять
гімнастикою. Дотримуватись правил
техніки безпеки та самоконтролю.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, перекатів
та основні фази при технічному виконанню опорних стрибків.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та
акробатичних вправ.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці,
вправи на відновлення дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні
відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та
усьому світі);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- човниковий
біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика),
естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м
з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; --------- прискорення з зупинками, поворотами, зміною напрямку руху по
звуковому та зоровому сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з
діставанням високих предметів;---------------------------- вистрибування з низького присяду та стрибки
в «глибину» зі швидким вистрибуванням угору;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вистрибування з напівприсяду та серійні
стрибки на носках; ---------------------------------------------
-
вправи на координацію рухів з:(скакалкою,
обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на
гнучкість: на підлозі (поодинці та в
парах);-------------------------------------------------------- спортивні
ігри за спрощеними правилами, естафети з різними
предметами;--------------------------- стрибки через скакалку (вперед та
назад) на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та
назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 11
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА
АКРОБАТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
гімнастикою та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ:
Вдосконалювати розвиток силової витривалості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування,
рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та
стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних
можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи
на відновлення дихання,
шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- сполучення
ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним
кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим,
зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох
ногах;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи для формування та корекції
постави;-------------------------------------------------------------------- техніка перетягування каната;---------------------------------------------------------------------------------------
вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16
кг);-----------------------------------------------------------------
стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою
виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення
еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок
через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120
см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°»
через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість
(4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2
хв у повільному
темпі);--------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи на рівновагу з комбінацією елементів
вправ;---------------------------------------------------------- акробатика:
комбінація акробатичних елементів
вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та
стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад
);-----------------------------------------------------------------------------------------------
Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та
розгинання рук в упорі лежачи від підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------
елементи художньої
гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 4
– 5-х класів З __________ ПО __________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять
гімнастикою. Дотримуватись правил
техніки безпеки.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, та
основні фази при технічному виконанню опорного стрибка.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та
акробатичних вправ.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці,
вправи на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні
відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та
усьому світі);------------------------
-
- човниковий
біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика),
естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м
з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; --------- прискорення з зупинками, поворотами, зміною напрямку руху по
звуковому та зоровому
сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з
діставанням високих предметів;---------------------------- вистрибування з низького присяду та стрибки
в «глибину» зі швидким вистрибуванням
угору;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вистрибування з напівприсяду та серійні
стрибки на носках; ---------------------------------------------
-
вправи на координацію рухів з:(скакалкою,
обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на
гнучкість: на підлозі (поодинці та в
парах);-------------------------------------------------------- стрибки через
скакалку на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та
назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання; шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 4 – 5-х
класів З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
гімнастикою та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ:
Вдосконалювати розвиток силової витривалості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на
місці, вправи на відновлення дихання,
шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні
відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та
усьому світі);------------------------
-
- сполучення
ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним
кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим,
зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох
ногах;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи для формування та корекції
постави;--------------------------------------------------------------------
стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою
виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення
еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок
через гімнастичного козла в довжину з упором
на коліна (висота 90 - 100 см), та способом «ноги
нарізно»;------------------------------------------------------------------------------------------------
- стрибки
через скакалку на швидкість і витривалість у повільному
темпі;------------------------------ вправи на рівновагу з елементами
вправ;-------------------------------------------------------------------------
акробатика: елементи акробатичних вправ (стійка на лопатках, голові та руках
силою з підтримкою); «міст» із положення лежачи (з допомогою та страховкою);
перекиди вперед та назад
);--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Виси та упори: (вправи на перекладині, згинання та розгинання рук в упорі
лежачи від підлоги та гімнастичної
лави);----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 9
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА АКРОБАТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять
гімнастикою. Дотримуватись правил
техніки безпеки та самоконтролю.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, перекатів
та основні фази при технічному виконанню опорних стрибків.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та
акробатичних вправ.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці,
вправи на відновлення дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні
відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та
усьому
світі);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- човниковий
біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика),
естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м
з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; --------- прискорення з зупинками, поворотами, зміною напрямку руху по
звуковому та зоровому
сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з
діставанням високих предметів;---------------------------- вистрибування з низького присяду та стрибки
в «глибину» зі швидким вистрибуванням
угору;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вистрибування з напівприсяду та серійні
стрибки на носках; ---------------------------------------------
-
вправи на координацію рухів з:(скакалкою,
обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на
гнучкість: на підлозі (поодинці та в парах);--------------------------------------------------------
спортивні ігри за спрощеними правилами, естафети з різними
предметами;--------------------------- стрибки через скакалку (вперед та
назад) на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та
назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 9
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА АКРОБАТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
гімнастикою та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Вдосконалювати розвиток силової витривалості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування,
рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та
стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних
можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи
на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- сполучення
ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним
кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим,
зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох
ногах;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи для формування та корекції
постави;-------------------------------------------------------------------- техніка перетягування
каната;---------------------------------------------------------------------------------------
вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16
кг);-----------------------------------------------------------------
стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою
виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення
еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок
через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120
см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°»
через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість
(4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2
хв у повільному
темпі);--------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи на рівновагу з комбінацією елементів
вправ;---------------------------------------------------------- акробатика:
комбінація акробатичних елементів
вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та
стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад
);-----------------------------------------------------------------------------------------------
Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та
розгинання рук в упорі лежачи від підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------
елементи художньої
гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 8
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА АКРОБАТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять
гімнастикою. Дотримуватись правил
техніки безпеки та самоконтролю.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, перекатів
та основні фази при технічному виконанню опорних стрибків.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та
акробатичних вправ.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці,
вправи на відновлення дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні
відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади
суддівства, історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та
усьому
світі);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- човниковий
біг 4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика),
естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м
з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; --------- прискорення з зупинками, поворотами, зміною напрямку руху по
звуковому та зоровому
сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з
діставанням високих предметів;---------------------------- вистрибування з низького присяду та стрибки
в «глибину» зі швидким вистрибуванням
угору;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вистрибування з напівприсяду та серійні
стрибки на носках; ---------------------------------------------
-
вправи на координацію рухів з:(скакалкою,
обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на
гнучкість: на підлозі (поодинці та в парах);--------------------------------------------------------
спортивні ігри за спрощеними правилами, естафети з різними
предметами;--------------------------- стрибки через скакалку (вперед та
назад) на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та
назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання; шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 8
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА АКРОБАТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
гімнастикою та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Вдосконалювати розвиток силової витривалості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування,
рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та
стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних
можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи
на відновлення дихання,
шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- сполучення
ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним
кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим,
зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох
ногах;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи для формування та корекції
постави;-------------------------------------------------------------------- техніка перетягування
каната;---------------------------------------------------------------------------------------
вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16
кг);-----------------------------------------------------------------
стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою
виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення
еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок
через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120
см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°»
через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість
(4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2
хв у повільному
темпі);--------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи на рівновагу з комбінацією елементів
вправ;---------------------------------------------------------- акробатика:
комбінація акробатичних елементів
вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та
стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад
);-----------------------------------------------------------------------------------------------
Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та
розгинання рук в упорі лежачи від
підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------
елементи художньої
гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ: ВИСНОВКИ ТА
РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 10
класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА АКРОБАТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
гімнастикою та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ:
Вдосконалювати розвиток силової витривалості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування,
рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та
стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних
можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи
на відновлення дихання, шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- сполучення
ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним
кроком;-------------------------------- техніка прискорень (за звуковим,
зоровим сигналами), з поєднанням зі стрибками (на одній, двох
ногах;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи для формування та корекції
постави;-------------------------------------------------------------------- техніка перетягування
каната;---------------------------------------------------------------------------------------
вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16
кг);-----------------------------------------------------------------
стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою
виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення
еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок
через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120
см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°»
через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість
(4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2
хв у повільному
темпі);--------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи на рівновагу з комбінацією елементів
вправ;---------------------------------------------------------- акробатика:
комбінація акробатичних елементів
вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та
стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад
);-----------------------------------------------------------------------------------------------
Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та
розгинання рук в упорі лежачи від підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------
елементи художньої
гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 6
та 7 класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА АКРОБАТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ: Сприяти вихованню морально-вольових якостей під час занять
гімнастикою. Дотримуватись правил
техніки безпеки та самоконтролю.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Закріплювати та вдосконалювати технічні елементи перекидів, перекатів
та основні фази при технічному виконанню опорних стрибків.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати швидкісно-силові якості шляхом виконання стрибкових та
акробатичних вправ.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
шикування, рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби,
бігових та стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку
функціональних можливостей у русі з предметами, у парах; з опорою на місці,
вправи на відновлення дихання,
шикування.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Теоретичні
відомості про гімнастику: (правила техніки безпеки, основні засади суддівства,
історія виникнення, поширення та розвитку в Україні, СРСР та усьому
світі);-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- човниковий біг
4× 9 м та 92 м (по відрізкам майданчика),
естафети;-------------------------------------- ривки з місця на 5, 10, 15 м
з різних вихідних положень різними способами у змаганнях; --------- прискорення з зупинками, поворотами, зміною напрямку руху по звуковому
та зоровому
сигналу;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ багатоскоки поштовхом однієї і двох ніг з
діставанням високих предметів;---------------------------- вистрибування з низького присяду та стрибки
в «глибину» зі швидким вистрибуванням
угору;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- вистрибування з напівприсяду та серійні
стрибки на носках; ---------------------------------------------
-
вправи на координацію рухів з:(скакалкою,
обручем, м’ячем,);-------------------------------------------- вправи на
гнучкість: на підлозі (поодинці та в
парах);-------------------------------------------------------- спортивні
ігри за спрощеними правилами, естафети з різними
предметами;--------------------------- стрибки через скакалку (вперед та
назад) на одній двох ногах, з прямими та перехресними обертаннями вперед та
назад;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання; шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ:
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|||||||||||||||
КАЛЕНДАРНИЙ
ПЛАН-КОНСПЕКТ НА ГРУПУ УРОКІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 6
та 7 класу З __________ ПО
__________ ТЕМА: ГІМНАСТИКА АКРОБАТИКА
|
|||||||||||||||
ЗАВДАННЯ:
ВИХОВНІ:Сприяти вихованню здорового способу життя систематичними заняттями
гімнастикою та спортом загалом.
|
|||||||||||||||
ОСВІТНІ: Вдосконалювати розвиток силової витривалості.
|
|||||||||||||||
ОЗДОРОВЧІ:Формувати та вдосконалювати технічні якості юного гімнаста.
|
|||||||||||||||
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
|
ІНВЕНТАР:свисток, секундомір, спортивні лави та мати, метромір.
|
ДАТА
УРОКІВ ТА
ДОЗУВАННЯ
|
|||||||||||||
|
ЗМІСТ
І СТРУКТУРА УРОКІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Підготовча
частина
Основна
частина
Заключна
частина
|
-
шикування,
рапорт чергового, оголошення завдань уроку, різновиди ходьби, бігових та
стрибкових вправ, прискорень, комплекси ЗРВ для розвитку функціональних
можливостей у русі з м’ячами, предметами, у парах; з опорою на місці, вправи
на відновлення дихання,
шикування.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- сполучення
ходьби зупинок та бігу, різновиди бігу приставним кроком;--------------------------------
техніка прискорень (за звуковим, зоровим сигналами), з поєднанням зі
стрибками (на одній, двох
ногах;--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи для формування та корекції
постави;-------------------------------------------------------------------- техніка перетягування
каната;---------------------------------------------------------------------------------------
вправи з гантелями або гирями (від 2 до 16
кг);-----------------------------------------------------------------
стрибкові вправи з великою кількістю повторень та частотою
виконання;---------------------------- вправи на розслаблення, збільшення
еластичності та розтягнення м’язів;------------------------------ стрибок
через гімнастичного козла в довжину способом «ноги нарізно» (висота 100 – 120
см) (хлопці), способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 90° та 180°»
через коня у ширину;---- стрибки через скакалку на швидкість і витривалість
(4× 50; 2× 100; 2× 30 с; 4× 15 с,
2
хв у повільному
темпі);--------------------------------------------------------------------------------------------------
вправи на рівновагу з комбінацією елементів
вправ;---------------------------------------------------------- акробатика:
комбінація акробатичних елементів
вправ (стійка на кистях, голові та руках силою; «міст» із положення лежачи та
стоячи (з допомогою та страховкою); перекиди та перекати вперед та назад );-----------------------------------------------------------------------------------------------
Виси та упори: (вправи на перекладині, паралельних брусах, згинання та
розгинання рук в упорі лежачи від
підлоги);------------------------------------------------------------------------------------------------
елементи художньої
гімнастики;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- вправи на
відновлення дихання;
шикування;--------------------------------------------------------------------
підведення підсумків
уроку;--------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ: ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
Немає коментарів:
Дописати коментар